xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Eller så vägrar vissa tro på sanningen. @xstreem: haha, den var bra.. Skulle New York Times ljuga? Den tidningen med mest läsare i världen? Jag ser ingen Logga på bilden att den är ifrån NYT... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ok jag Omformulerar det. Chansen är för stor att det är någon som liknar honom för att bilden ska vara ett godtyckligt bevis. Sök på google då... Finns fler bilder på honom efter han's "död". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är väl den mest kända bilden på honom efter han's "död". Fick mig att tänka två sekunder, vet du vad jag tänkte sen? fejk! Det är skitenkelt att klippa in bilder så där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är väl den mest kända bilden på honom efter han's "död". ...och sannolikheten att en värlsdkändis som fejkar sin död springer runt i folkmängder helt omaskerad är jättestor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Men det är ingen anledning för Xeo att hoppa på Cortez. Hoppa på, nej. Bråka, ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Fick mig att tänka två sekunder, vet du vad jag tänkte sen? fejk! Det är skitenkelt att klippa in bilder så där! Jadu, som sagt är det en tidning i New York som har skrivit det, troligtvis, och då gissar jag på New York Times. Dessutom var det säkerhetspoliser som såg honom på plats, och andra åskådare. Luktar det fortfarande fake? @okka: Och sannolikheten att en människa kan gömma sig i 9 år utan att bli sedd är väldigt stor den också, don't you think? Hur kommer det sig att denna filur aldrig synts igen på gatorna? Eller faktiskt, han har ju setts flera ggr. T.e.x. på Jamaica... Redigerad 31 januari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jadu, som sagt är det en tidning i New York som har skrivit det, troligtvis, och då gissar jag på New York Times. Dessutom var det säkerhetspoliser som såg honom på plats, och andra åskådare. Luktar det fortfarande fake? @okka: Och sannolikheten att en människa kan gömma sig i 9 år utan att bli sedd är väldigt stor den också, don't you think? Hur kommer det sig att denna filur aldrig synts igen på gatorna? Om man verkkligen gör allt det där föratt slippa fans och andra galna pressmänniskor, varför VARFÖR går man till en basebollmatch eller vad det nu var, med c:a 20 000 människor utan mask eller annan förklädnad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jadu, som sagt är det en tidning i New York som har skrivit det, troligtvis, och då gissar jag på New York Times. Dessutom var det säkerhetspoliser som såg honom på plats, och andra åskådare. Luktar det fortfarande fake? @okka: Och sannolikheten att en människa kan gömma sig i 9 år utan att bli sedd är väldigt stor den också, don't you think? Hur kommer det sig att denna filur aldrig synts igen på gatorna? Men den kan va hur fakad som helst! Ser ingen tidnings logga på bilden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Men den kan va hur fakad som helst! Ser ingen tidnings logga på bilden... Den artikeln blev känd över en stor del av världen när den släpptes, så nej den är inte fake. Jadu, varför gick han dit? Det var nyårsafton, och i så stor folkmassa är det nog ganska svårt att se just hans ansikte, men gissa vad, en tidning lyckades med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Den artikeln blev känd över en stor del av världen när den släpptes, så nej den är inte fake. Jadu, varför gick han dit? Det var nyårsafton, och i så stor folkmassa är det nog ganska svårt att se just hans ansikte, men gissa vad, en tidning lyckades med det. Men den KAN vara fake, tills jag får se den på riktigt i en RIKTIG tidning eller på en hemsida som är trovärdig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Den artikeln blev känd över en stor del av världen när den släpptes, så nej den är inte fake. Jadu, varför gick han dit? Det var nyårsafton, och i så stor folkmassa är det nog ganska svårt att se just hans ansikte, men gissa vad, en tidning lyckades med det. Gissa vad, en tredjedel ungefär av alla som var där bordeveta vem han var, och jadu: det betyder väl att en jävla massa människor borde gjort just det, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Gissa vad, en tredjedel ungefär av alla som var där bordeveta vem han var, och jadu: det betyder väl att en jävla massa människor borde gjort just det, eller hur? Det är mänskligt att göra misstag, och han ville ju leva utan pressen, och i det ingår väl att få gå ut på nyårsafton utan mikrofoner upp i näsan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är mänskligt att göra misstag, och han ville ju leva utan pressen, och i det ingår väl att få gå ut på nyårsafton utan mikrofoner upp i näsan? Men utan mask eller förklädnad? njaa, jag är skeptisk till den där bilden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är mänskligt att göra misstag, och han ville ju leva utan pressen, och i det ingår väl att få gå ut på nyårsafton utan mikrofoner upp i näsan? Varför kan du inte bara acceptera att han är DÖD? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag tror att bilden är helt äkta, fast killen på bilden bara är någon stackare som liknar Tupac. Finns ju "ett antal" Elvis-imitatörer, varför inte Tupac också? Båda är typ legender, och folk tvivlar på deras död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag tror att bilden är helt äkta, fast killen på bilden bara är någon stackare som liknar Tupac. Finns ju "ett antal" Elvis-imitatörer, varför inte Tupac också? Båda är typ legender, och folk tvivlar på deras död. ELVIS ÄR INTE DÖD !!!!!! *LOL* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Varför kan du inte bara acceptera att han är DÖD? Varför kan inte du acceptera att han inte är det...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Varför kan inte du acceptera att han inte är det...? För att han är död... Det är väl ganska logiskt... Redigerad 31 januari, 2005 av xstreem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Varför kan inte du acceptera att han inte är det...? Hre we go... -"DÖD" -"INTE DÖD" And so on... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hoppa på, nej. Bråka, ja. Same shit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts