Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick mig att tänka två sekunder, vet du vad jag tänkte sen?

fejk! Det är skitenkelt att klippa in bilder så där!

Jadu, som sagt är det en tidning i New York som har skrivit det, troligtvis, och då gissar jag på New York Times. Dessutom var det säkerhetspoliser som såg honom på plats, och andra åskådare. Luktar det fortfarande fake?

@okka: Och sannolikheten att en människa kan gömma sig i 9 år utan att bli sedd är väldigt stor den också, don't you think? Hur kommer det sig att denna filur aldrig synts igen på gatorna?

Eller faktiskt, han har ju setts flera ggr. T.e.x. på Jamaica...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, som sagt är det en tidning i New York som har skrivit det, troligtvis, och då gissar jag på New York Times. Dessutom var det säkerhetspoliser som såg honom på plats, och andra åskådare. Luktar det fortfarande fake?

@okka: Och sannolikheten att en människa kan gömma sig i 9 år utan att bli sedd är väldigt stor den också, don't you think? Hur kommer det sig att denna filur aldrig synts igen på gatorna?

Om man verkkligen gör allt det där föratt slippa fans och andra galna pressmänniskor, varför VARFÖR går man till en basebollmatch eller vad det nu var, med c:a 20 000 människor utan mask eller annan förklädnad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men den kan va hur fakad som helst! Ser ingen tidnings logga på bilden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men den kan va hur fakad som helst! Ser ingen tidnings logga på bilden...

Den artikeln blev känd över en stor del av världen när den släpptes, så nej den är inte fake.

Jadu, varför gick han dit? Det var nyårsafton, och i så stor folkmassa är det nog ganska svårt att se just hans ansikte, men gissa vad, en tidning lyckades med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den artikeln blev känd över en stor del av världen när den släpptes, så nej den är inte fake.

Jadu, varför gick han dit? Det var nyårsafton, och i så stor folkmassa är det nog ganska svårt att se just hans ansikte, men gissa vad, en tidning lyckades med det.

Men den KAN vara fake, tills jag får se den på riktigt i en RIKTIG tidning eller på en hemsida som är trovärdig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gissa vad, en tredjedel ungefär av alla som var där bordeveta vem han var, och jadu: det betyder väl att en jävla massa människor borde gjort just det, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gissa vad, en tredjedel ungefär av alla som var där bordeveta vem han var, och jadu: det betyder väl att en jävla massa människor borde gjort just det, eller hur?

Det är mänskligt att göra misstag, och han ville ju leva utan pressen, och i det ingår väl att få gå ut på nyårsafton utan mikrofoner upp i näsan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...