GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Om det däremot hade frågats Är Tupac död? och Hoggert svarat "Nej, han är stendöd" då hade GTA3 freak haft rätt. Borde han inte ha sagt "Ja han är stendöd"? Jag tycker fortfarande att han skulle ha sagt tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) Borde han inte ha sagt "Ja han är stendöd"? Jag tycker fortfarande att han skulle ha sagt tror. Men läs det sista jag skrev. Efter lite spionarbete (hihi) så såg jag att frågan löd: "Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?". Men det frågas fortfarande om vad man tror, så jag och Hoggert har rätt. Så då passar svaret in på frågan. Och tyck vad du vill, men majoriteten (jag då alltså) tycker jag har rätt. Redigerad 12 februari, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Nej jag har rätt. (och ska få sista ordet) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Nej jag har rätt. (och ska få sista ordet) Då får du det då, eftersom annars blir det rätt spammigt. Hoppsan, jag fick visst sista ordet iallafall. För jag hade rätt. Moahahaha!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Då får du det då, eftersom annars blir det rätt spammigt. Hoppsan, jag fick visst sista ordet iallafall. För jag hade rätt. Moahahaha!! Jo jag håller med, det blir väldigt spammig. Låt oss sluta här. Logga ut din jävel muahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jo jag håller med, det blir väldigt spammig. Låt oss sluta här. Logga ut din jävel muahahahaha Bra, då har vi en deal. Det här räknade du inte med din fisk. Mihihihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag tror att han är död.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Bra, då har vi en deal. Det här räknade du inte med din fisk. Mihihihi Nej det hade jag inte!!! Jag kolla på tv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) Jag är nästan säker på att han är död. Jag tror man skulle höra mer från honom om han levde. Redigerad 8 augusti, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag e nästan säker på att han e död. jag tror man skulle höra mer från honom om han levde! Heh..det var ju det som var meningen i så fall med att "dö". Att kunna försvinna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ja, men om han e DÖD så e han ju DÖD men om han vill försvinna så vet vi ju inte men jag tycker det e ganska lamt att bara försvinna. Och istället för att bara säja att jag sticker och slutar. Då tycker inte jag att man ska faka sin död då e man feg och vill inte ta några konsekvenser! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ja, men om han e DÖD så e han ju DÖD men om han vill försvinna så vet vi ju inte men jag tycker det e ganska lamt att bara försvinna. Och istället för att bara säja att jag sticker och slutar. Då tycker inte jag att man ska faka sin död då e man feg och vill inte ta några konsekvenser! ¤Host¤ Du vet inte hur mäktiga fiender och problem han hade med dom? Eller att han har blivit bedragen av 2 barndomsvänner(om inte fler) som har försökt döda han? Finns många fler anledningar till varför han skulle vilja fake:a din död, och sen byta namn till Makaveli(eller nåt annat) och försvinna totalt ner i slummen. Om du inte visste det har till och med New York Times(eller vad som nu heter) publicerat flera bilder i många artiklar av "Tupac" som skulle kunna vara han. För exempel han "dog" 1996, denna bild togs på nyårsafton, vet inte vilken. Men det var efter hans "död". http://www.tupacfans.com/sighting.php <- Hyggligt likt? Gammalt, men kan kollas på om och om och om igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 I en låt sjunger han "You'll think I'm dead but you'll se me in Jamaica" och en gång rapporterade 500 människor att dom hade sett honom, gissa var? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag var lite tveksam förrut, hade hört att han skulle komma tillbaka på nån av Snoop Doggs konsärer förra året 2003, sju år efter hans död. Har inte hört ett skit om de... Och just nu har de ju vart lite dött om de där. Vote: Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Men orka. Troligen så är han ju död. VOTE: Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Jag var lite tveksam förrut, hade hört att han skulle komma tillbaka på nån av Snoop Doggs konsärer förra året 2003, sju år efter hans död. Har inte hört ett skit om de... Och just nu har de ju vart lite dött om de där. Vote: Nej Snoop har sagt att han ska ha en konsert 2004 där han skulle chocka "världen" men det borde ha varit 2003. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Ni har fått allt om bakfoten Jag tror inte Tupac är död Jag skrev bara "Nej han är död som en sten" för att jag snackade med Toppis i telefon samtidigt,och då frågade jag "Tror du att Tupac lever?" Så svarade han "Nej han är död som en sten" så därför skrev jag det Men jag orkade inte skriva att jag citerade Topp3 Förövrigt suger ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Ni har fått allt om bakfoten Jag tror inte Tupac är död Jag skrev bara "Nej han är död som en sten" för att jag snackade med Toppis i telefon samtidigt,och då frågade jag "Tror du att Tupac lever?" Så svarade han "Nej han är död som en sten" så därför skrev jag det Men jag orkade inte skriva att jag citerade Topp3 Förövrigt suger ha Han rappar bättre än din bolibompa-musik i alla fall. Han sjunger om sitt liv i alla fall, inte som techno, dom bara dunkar...ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Han rappar bättre än din bolibompa-musik i alla fall. Han sjunger om sitt liv i alla fall, inte som techno, dom bara dunkar...ok? Du har ganska förutfattade meningar (eller vad det heter). Varför skulle Hoggert lyssna på techno för? Och varför blir du så sur när nån inte håller med dig om din snackande rap-idol? Alla gillar inte Tupac, och inte hiphop heller, så acceptera det annars kommer du få det jävligt svårt att umgås med folk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Är du helt skadad eller? Jag lyssnar inte på Techno/Bolibompa-musik ( WTF is Bolibompa musik ) Om jag inte tycker att Tupac är bra så låt mig tycka det Och jag skiter i om han sjunger om sitt liv....faktist :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts