PlayON Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Japp hon var stupfull och ville vara med honom och när hon nyktrade till anmälde hon honom. Mogen diskussion du för också. Hur kan du försvara en kvinnomisshandlare? Är du en själv eller? Sedan skriver jag precis vad jag vill, och tycker du att jag inte för en mogen diskussion så är det synd om dig, svälj det och gå vidare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Exakt, så håll tyst Crice? Huh? @PlayON: Inte ens när du får höra sanningen lugnar du ju ner dig, förresten har det inget med saken att göra om han var kvinnomisshandlare, utan om Tupac är vid liv eller inte. Ge upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Att säga att Tupac lever är lika dant som att säga att World trade center attacken 11september inte har inträffat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hur kan du försvara en kvinnomisshandlare? Är du en själv eller? Sedan skriver jag precis vad jag vill, och tycker du att jag inte för en mogen diskussion så är det synd om dig, svälj det och gå vidare! Nej det är jag inte. Ceone: Inte direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Excezz Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Att säga att Tupac lever är lika dant som att säga att World trade center attacken 11september inte har inträffat Läste du andra sidan på Tupac Fans.com (Andra sidan some Cortez inte tog med. ) En hel del tyder på att han fejkade sin död och att han lever. Jag röstade JA för jag är säker på att han lever. :Suge Knight and Tupac are the only two music industry people on that high a profile with enough balls to pull off a stunt like faking death...: Läs igenom båda inann ni säger att ni är säkra på att han är död http://www.tupacfans.com/alive.php http://www.tupacfans.com/alive2.php Redigerad 26 januari, 2005 av Excezz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Läste du andra sidan på Tupac Fans.com (Andra sidan some Cortez inte tog med. ) En hel del tyder på att han fejkade sin död och att han lever. Jag röstade JA för jag är säker på att han lever. :Suge Knight and Tupac are the only two music industry people on that high a profile with enough balls to pull off a stunt like faking death...: Läs igenom båda inann ni säger att ni är säkra på att han är död http://www.tupacfans.com/alive.php http://www.tupacfans.com/alive2.php Inget som bevisar att han lever... Men jag har inget som bevisar att han är död... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Excezz Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det kanske inte bevisar att han lever men det lutar mer åt det än att han är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag fortsätter tro på att han är död...jag litar inte på fan-sites,lika mycket som jag litar på anti2pac-sites... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har jätterätt. (Nu är hjärnan varm igen... åt glass förut ) Kanske kan skriva lite bättre nu. *hörhum*: Eftersom Cortez i det här fallet skrev som fråga på pollen: Tror du Tupac är död? eller nå't liknande, så är alla svar direkta svar på den frågan. Så när Hoggert skrev: "Nej, han är stendöd" så betyder det att han tror att Tupac Shakur är stendöd, eftersom det var det som frågades. Om det däremot hade frågats Är Tupac död? och Hoggert svarat "Nej, han är stendöd" då hade GTA3 freak haft rätt. Móahahahaa! Känns skönt med en (någorlunda) fungerande hjärna. *EDIT* Efter lite spionarbete (hihi) så såg jag att frågan löd: "Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?". Men det frågas fortfarande om vad man tror, så jag och Hoggert har rätt. *mordiskt ondsint skratt* Nej du har fel jag är på GTA Freaks sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Att säga att Tupac lever är lika dant som att säga att World trade center attacken 11september inte har inträffat Sorry för dubbelpost Ceone det är inte riktigt samma sak det finns bevis på att World trade center är sprängt(eller vad man ska säga) Men det finns inga bevis på att 2Pac är död eller?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 2Pac är död. http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...akur&oldid=2Pac Litar mer på den hemsidan är GTA-spelande 2pac fans. Sån är jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 2Pac är död. http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...akur&oldid=2Pac Litar mer på den hemsidan är GTA-spelande 2pac fans. Sån är jag. Mhm, typisk mediasida som skiter fullständigt i sanningen, och skriver ut det bästa första för de inte orkar utforska det ordentligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Mhm, typisk mediasida som skiter fullständigt i sanningen, och skriver ut det bästa första för de inte orkar utforska det ordentligt. Tupac har varit maskmat i flera år, vem är det egentligen som fullständigt skiter i sanningen? Jo, du! Lite bildbevis kanske? http://img174.exs.cx/img174/1003/color5qu.jpg Räcker detta som bildbevis eller vill du ha mer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tupac har varit maskmat i flera år, vem är det egentligen som fullständigt skiter i sanningen? Jo, du! Lite bildbevis kanske? *bild* Räcker detta som bildbevis eller vill du ha mer? Det är inte vi som tror på sanningen (att tupac är död) som ska ta fram bevis på att han lever, det är de som tror på osanningen (att tupac lever) som ska skaffa fram bevis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Tupac har varit maskmat i flera år, vem är det egentligen som fullständigt skiter i sanningen? Jo, du! Lite bildbevis kanske? Räcker detta som bildbevis eller vill du ha mer? Om du jämför den där bilden med den svartvita fakade obduktionsbilden, så är det exakt samma bild, dock att denna är i färg. Har du mer? Du kan inte lägga fram nåt som jag inte redan har sett, men försök på du. Redigerad 27 januari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 2Pac är död. http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...akur&oldid=2Pac Litar mer på den hemsidan är GTA-spelande 2pac fans. Sån är jag. Han är officiellt död ja, fattar väl fan vem som helst. Förresten är det en slags wikipedia vilket betyder att i princip vem som helst kan skriva nåt där. Börjar bli lite uttjötat att posta obduktionsbilden som har disskuterats och föklarats vara fejk tidigare i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Om du jämför den där bilden med den svartvita fakade obduktionsbilden, så är det exakt samma bild, dock att denna är i färg. Har du mer? Du kan inte lägga fram nåt som jag inte redan har sett, men försök på du. Jag kanske inte har hängt med, men hur vet du att den är fake? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag kanske inte har hängt med, men hur vet du att den är fake? Jag vet detta därför... Den bilden togs på "Tupac"'s obduktion, ett par minuter senare kom Tupac's mamma in och sa att det INTE var hennes son, Tupac Amaru Shakur. Detta för att denna "Tupac" saknade en tatuering. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag vet detta därför... Den bilden togs på "Tupac"'s obduktion, ett par minuter senare kom Tupac's mamma in och sa att det INTE var hennes son, Tupac Amaru Shakur. Detta för att denna "Tupac" saknade en tatuering. Källa? Nån fansite kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Taget från en intervju Med Afeni Shakur(Tupac's mamma.) "they shot him, (but) did not shut him up though." R2D2, för din info, nej det var inte en fansite. Men om du verkligen har ett sånt problem att du vägrar tro på ett enda ord jag skriver, så ska jag försöka hitta källan som för övrigt var en vanlig tidning.(på nätet dock.. jag köper inte amerikanska tidningar.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts