Bullet Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Små kaxiga know-it-alls är också ganska lågt stående. Ord.. bra sagt circe.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) http://img198.exs.cx/img198/7210/tupac4sz.jpg And so he did... Haha... haha.. Nej, det var inte roligt. Vill du försöka igen? För inte detta ska bli kallat spam, kan jag säga att jag fortfarande står fast vid att jag tror Tupac lever. För att kunna tycka det där är roligt, har man jävligt vrickad humor. Redigerad 24 januari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) http://img198.exs.cx/img198/7210/tupac4sz.jpg And so he did... ^^Lite kul var det... Redigerad 24 januari, 2005 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nej men sant! Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var! Kvinnomisshandlare är det lägst stående som finns! Nej så tyckte han ine och det skulle du vetat om du hade lyssnat på några låtar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var! Hmmm... 2pac- Keep Ya Head Up You know it makes me unhappy (what's that) When brothas make babies, and leave a young mother to be a pappy And since we all came from a woman Got our name from a woman and our game from a woman I wonder why we take from our women Why we rape our women, do we hate our women? I think it's time to kill for our women Time to heal our women, be real to our women And if we don't we'll have a race of babies That will hate the ladies, that make the babies And since a man can't make one He has no right to tell a woman when and where to create one Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nej så tyckte han ine och det skulle du vetat om du hade lyssnat på några låtar. ...Han har faktiskt blivit dömd för kvinnomisshandel! Hur ni kan tycka att en sådan person är något att ha får ni stå för! Patetiskt rent ut sagt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Här är en av flera gånger då han har åkt dit, denna gång för sexuellt överfall på en kvinna... Länk med "mugshots" "I wonder why we take from our women Why we rape our women, do we hate our women? I think it's time to kill for our women Time to heal our women, be real to our women" För att han är/var en patetisk sak till människa som våldför/misshandlar kvinnor! Redigerad 24 januari, 2005 av PlayON Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Den där texten handlar ju om att han tycker det är fel att våldta och ta från kvinnor, och att man ska "vara äkta" mot dem. Lär er engelska och gör er själva en stor tjänst, töntar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Små kaxiga know-it-alls är också ganska lågt stående. Exakt, så håll tyst Crice? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Den där texten handlar ju om att han tycker det är fel att våldta och ta från kvinnor, och att man ska "vara äkta" mot dem. Lär er engelska och gör er själva en stor tjänst, töntar... Det är ju det som jag precis skrev! Han "rappar" om att han tycker man skall behandla kvinnor bra men i verkligheten så var han en simpel kvinnomisshandlare som fick sitt straff till slut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Här är en av flera gånger då han har åkt dit, denna gång för sexuellt överfall på en kvinna... Länk med "mugshots" "I wonder why we take from our women Why we rape our women, do we hate our women? I think it's time to kill for our women Time to heal our women, be real to our women" För att han är/var en patetisk sak till människa som våldför/misshandlar kvinnor! Nej han slog till ett närgånget fan som råkade vara kvinna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Här är en av flera gånger då han har åkt dit, denna gång för sexuellt överfall på en kvinna... Länk med "mugshots" "I wonder why we take from our women Why we rape our women, do we hate our women? I think it's time to kill for our women Time to heal our women, be real to our women" För att han är/var en patetisk sak till människa som våldför/misshandlar kvinnor! Ta reda på fakta, innan du babblar ut saker du inte vet nåt om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ta reda på fakta, innan du babblar ut saker du inte vet nåt om. Vet jag inte vad jag pratar om? Grisen har blivit anhållen ett flertal gånger för våld/sexuella brott mot kvinnor (vad gör det om det är ett fan eller ej)! "The rap star, convicted in December 1994 of the felony charges of sexually abusing of a female fan..." Han blev avrättad som den lilla skit han är, nu kan han aldrig lägga en hand på en kvinna igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Japp hon var stupfull och ville vara med honom och när hon nyktrade till anmälde hon honom. Mogen diskussion du för också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Vad har du att säga om att det INTE var Tupac Shakur som låg på obduktionsbordet? Huh?! Varför försökte sjukhuset lura Tupac's egen mamma, trodde de inte ens hon skulle känna igen hennes egen son? Det är BULLSHIT att han är död, det verkar bara ni som förstår trögt och vägrar inse sanningen. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är bevis för att han lever. Vill du det? Bered dig på minst en uppsatslängd. MEN INSE FAKTA GRABBEN ! 2PAC ÄR DÖD !!! O fråga inte om jag har bevis eller något sånt för jag har faktiskt sett en bild av honom där han är DÖD !!! Det va på sidan ROTTEN.COM <--Länken !!! MEN JAG VARNAR KÄNSLIGA TITTARE FRÅN ATT GÅ IN PÅ SIDAN !!! Inse fakta !!! Sååå !!! Fallet är över !!! Beklagar sorgen Cortez men nu borde du iaf ge F*N i att dampa eller bli sur eller va tusan du blir ! Vote: Nej ffs ! Edit: Ja, sidan va uppe o än en gång VARNAR känsliga tittare !!! Första gången jag tittade där va jag ganska liten o kunde inte sova bra på några nätter !!! (EJ LÄMPLIG SIDA FÖR NÅN EGENTLIGEN, ÄCKLIGA BILDER PÅ BL.A. DÖDA MÄNNISKOR!!!) Personligen så hatar jag sidan o ska aldrig mer titta på sidan o aldrig ens öppna den !!! ( Sorry för spamm med utropningstecken och punkter o andra tecken men jag är lite sur o har ont i huvet osså måste jag dampa på knappen(som vissa andra) så att ni förstår ! ) Redigerad 25 januari, 2005 av -=veewee=- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Beklagar sorgen Cortez men nu borde du iaf ge F*N i att dampa eller bli sur eller va tusan du blir ! Ja, det är bra att du är så lugn och sansad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ehhm... rotten.com är en sida med extremt många fejkbilder...vad gjorde du där inne överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) . http://www.rotten.com verkar inte direkt vara världens seriösaste sida.. Redigerad 25 januari, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 STOR FET JÄVLA FUCKING BOKSTAV FFS!! åhh så ägd.. rotten.com e så ruttet.. () btw Playon vet ju inte va han snackar om.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ja, det är bra att du är så lugn och sansad. Så sant som det var sagt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts