YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kan du säga vad tråden gör för nytta? Det enda som händer är att du eller någon annan drar upp den utan att komma fram till något. Varför quotade du båda ? .. jag sa inte att dom som inte tror att 2pac lever är idioter.. jag sa dom som vill förstöra tråden tror inte att 2pac lever. för nästan alla som tror att 2pac lever vill ha kvar den. eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Varför quotade du båda ? .. jag sa inte att dom som inte tror att 2pac lever är idioter.. jag sa dom som vill förstöra tråden tror inte att 2pac lever. för nästan alla som tror att 2pac lever vill ha kvar den. eller ? Det är väl förfan bara du som tror att han lever nu? Eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Som en sa på Dr Dres forum när man var medlem där; Låt stackaren vila i frid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det är väl förfan bara du som tror att han lever nu? Eller har jag fel? Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender. Som en sa på Dr Dres forum när man var medlem där; Låt stackaren vila i frid! Så har jag sagt tusen gånger. Men man får väll fortfarande tro att han lever ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender. Så har jag sagt tusen gånger. Men man får väll fortfarande tro att han lever ?Betydelsen med det var; LÅT HAN VARA IFRED. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender. Ursäkta, men VARFÖR ÄR DET FÖRNEDRING ATT BARA SÄGA ATT MAN TROR ATT HAN ÄR DÖD OCH FÖRSÖKA FÅ ALLA ATT LÄMNA HONOM IFRED? Förstår inte riktigt varför du alltid ska prata negativt om alla som tror att han är död. Suck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Betydelsen med det var; LÅT HAN VARA IFRED. MEN RINGER VI HONOM OCH SÄGER ATT HAN SKA UT I "RIKTIGA VÄRLDEN ELLER ?! MAN FÅR VÄLL TRO ATT HAN LEVER !! Ursäkta, men VARFÖR ÄR DET FÖRNEDRING ATT BARA SÄGA ATT MAN TROR ATT HAN ÄR DÖD OCH FÖRSÖKA FÅ ALLA ATT LÄMNA HONOM IFRED? Förstår inte riktigt varför du alltid ska prata negativt om alla som tror att han är död. Suck. MEN FÖR I HELVETES JÄVLA FITT SKIT !! VAD ÄR DET MED ALLA OCH ATT MAN TROR ATT HAN INTE LEVER !! VEM HAR SAGT ATT DET ÄR EN FÖRNEDRING ?! folk har förnedrat skiten ur honom sen jag först gick in på denna tråden! ________________________________________________________________________________________ jävlar vad ni blir segare och segare ! Redigerad 11 februari, 2007 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender. Så har jag sagt tusen gånger. Men man får väll fortfarande tro att han lever ? Vi förnedrar inte honom, idiot. Vi säger att han är död thats all. Jag älskar 2Pacs musik men tror ändå att han är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vi förnedrar inte honom, idiot. Vi säger att han är död thats all. Jag älskar 2Pacs musik men tror ändå att han är död. Men din dumma jävel sa jag du eller ? jag sa folk ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 MEN FÖR I HELVETES JÄVLA FITT SKIT !! VAD ÄR DET MED ALLA OCH ATT MAN TROR ATT HAN INTE LEVER !! VEM HAR SAGT ATT DET ÄR EN FÖRNEDRING ?! folk har förnedrat skiten ur honom sen jag först gick in på denna tråden! Okej, så när du säger att alla förnedrar honom så menar du vem då? Ingen förnedrar honom, folk säger bara vad dom tror (död/levande). Hjälp, du är ju helt besatt. Är han din gud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Men din dumma jävel sa jag du eller ? jag sa folk ! Men din dumma jävel, är inte jag folk? Nu har den här tråden gått överstyr, nu reportar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 *Bajs* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts