tommy killer Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Kan ni inte nu bara låta replaya i denna topic!!!! Alla har sin egen uppfatning , och det har de rätt till, men missbruka inte den. Ni bara skriver skit i denna tråd för att den inte ska dö ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Öhm... Varför skulle han fake:a sin egen död? varför troru vi har tjafsat i 101 sidor nu? för att veta vilken pickadoll som "sköt" honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Såklart han lever, vad fan trodde ni Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Såklart han lever, vad fan trodde ni Han kan vara död Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Han kan vara död Ironi? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ironi? Ja, men jag skoja ju, notera smileyn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ja, men jag skoja ju, notera smileyn Ja, men man vet aldrig med dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vadå så det är hundra procent att han lever nu ? (ta mig inte fel jag har kämpar i 99 sidor om att han lever ) om det är 100% så blir jag bara så glad att det går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vadå så det är hundra procent att han lever nu ? (ta mig inte fel jag har kämpar i 99 sidor om att han lever ) om det är 100% så blir jag bara så glad att det går Nope. Mr_tobbes inlägg till exempel var bara ironi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Varje år samlas nästan alla stora rappare och battlar mot varandra och festar och har kul, och i år (2007) kom TUpac dit! En vecka senare, den 30/1 - 07 så hade han en konsert som sändes live på Canal + music. Han måste vara jävligt grym om han hade en live-konsert om han är död^^ EDIT: Såg konserten, den var sjukt bra! Right.. I'm sure we all have heard about that. Källa? Och säg inte "min kompis låtsasbrorsas rumskompis träffade en gång en rappare som sa att tupac var där och ... " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Right.. I'm sure we all have heard about that. Källa? Och säg inte "min kompis låtsasbrorsas rumskompis träffade en gång en rappare som sa att tupac var där och ... " Hahahaha! jag fattar inte ens hur du orkar skriva hela den där skiten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Men jag votar : Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Men jag votar : Nej Jävlar vad jag blev förvånad nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Denna tråd reportas nu, folk drar upp denna med såna jävla skit som: 2pac lever, jag såg honom på Möllan igår dricka öl med Biggie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Denna tråd reportas nu, folk drar upp denna med såna jävla skit som: 2pac lever, jag såg honom på Möllan igår dricka öl med Biggie. Aaa men det är ju dumma idioter som vill förstöra tråden och inte tror att 2pac lever ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Aaa men det är ju dumma idioter som vill förstöra tråden och inte tror att 2pac lever ! Det är just på grund av sådana som dig som ingen tar tråden seriöst, för att du kallar en idiot om man inte tror att han lever. Nä, kan inte någon mod låsa den, den gör ingen nytta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det är just på grund av sådana som dig som ingen tar tråden seriöst, för att du kallar en idiot om man inte tror att han lever. Nä, kan inte någon mod låsa den, den gör ingen nytta? Har redan PM:at KalleR, så vi får väl vänta och se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det är just på grund av sådana som dig som ingen tar tråden seriöst, för att du kallar en idiot om man inte tror att han lever. Nä, kan inte någon mod låsa den, den gör ingen nytta? Nej jag kallar personer som vill förstöra tråden för idoter din idiot ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Aaa men det är ju dumma idioter som vill förstöra tråden och inte tror att 2pac lever ! Nej jag kallar personer som vill förstöra tråden för idoter din idiot ! Kan du säga vad tråden gör för nytta? Det enda som händer är att du eller någon annan drar upp den utan att komma fram till något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Han är stendöd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts