Copstar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) :'( Nu har jag fastnat med min 2 dörrars Whashington cab/standard det enda som fattas är sjysta handling.cfg, default.ide och carcol.dat så kan ni kan kanske ge mig tips på nåra bra program för att editera dessa filer eller om ni kan göra det och ifall ni har egna 3d hjul som jag kan få så skulle jag bli glad ni skrivs förstås in i reedme texten. svara!! snälla!! http://www.geocities.com/mi_copstar/whasington.jpg IFALL BILDEN INTE VISAS TRYCK HÄR eller höger klicka på bilden och sedan VISA BILD --------------------------------- Jag tycker om den Redigerad 12 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Lägg till ett mellanslag i slutet av adressen när du länkar till bilder som ligger på geocities servrar, annars synns dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 :'( Nu har jag fastnat med min 2 dörrars Whashington cab/standard det enda som fattas är sjysta handling.cfg, default.ide och carcol.dat så kan ni kan kanske ge mig tips på nåra bra program för att editera dessa filer eller om ni kan göra det och ifall ni har egna 3d hjul som jag kan få så skulle jag bli glad ni skrivs förstås in i reedme texten. svara!! snälla!! http://www.geocities.com/mi_copstar/whasington.jpg IFALL BILDEN INTE VISAS TRYCK HÄR eller höger klicka på bilden och sedan VISA BILD --------------------------------- Jag tycker om den Notepad/Anteckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Finns det ingen editor som är lättare att jobba med än notepad typ en caredit eller va den nu heter Whasington_2_doors.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Är modden till GTA 3 Eller GTA Vice city? är det GTA3 ska jag använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Gta:vc såklart eftersom bilen kommer där ifrån fasst ja kan testa och konvertera den till gta3 om nån säger hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Finns det ingen editor som är lättare att jobba med än notepad typ en caredit eller va den nu heter Vad fan ska du med en editor till? Fattar inte hur svårt det är.. Du behöver ju inte göra nya rader precis.. Bara att ta en gammal rad och skriva om lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Ja jag vet hur mangör men jag vill veta vad alla flagsen menas med och lite andra saker och du behöver inte svära för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Ja jag vet hur mangör men jag vill veta vad alla flagsen menas med och lite andra saker och du behöver inte svära för det Jo, jag gillar att svära för fan.. Alla "flagsen" står ju i filerna.. tex i handling så står ju allt om vad allt är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 att det ska vara så svårt att ge en adress till en bra caredit grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 att det ska vara så svårt att ge en adress till en bra caredit grej kolla på gtasajten.. kanske finns nått.. annars borde det väl finnas på gta3.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts