Karatemorfar Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Nu kommer virusattackens andra våg. Två maskar knutna till Mydoom sprider sig nu – till redan infekterade datorer. – Virusskaparna försöker ta kontroll över så många datorer som möjligt, säger antivirusexperten Per Hellqvist. De två maskar som nu sprider sig över nätet – Doomjuice och Deadhat – tillhör den nya generationen virus. Och är helt beroende av ett modervirus, i detta fall Mydoom. Per Hellqvist på datasäkerhetsföretaget Symantec säger: – De klassiska virusen är i princip utdöda och får knappt någon spridning. Doomjuice och Deadhat sprids nu över nätet – tar över redan smittade datorer Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,431430,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 har bara fått en litet pytte virus en enda gång så jag är inte så rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 har bara fått en litet pytte virus en enda gång så jag är inte så rädd kom då,virus-fan,jag är inte rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Show me what ya' got! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Yeah try to crack my coconut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Vad roliga ni är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 smack my bitch up! men symantec sa ju att det var ofarligt så varför bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Bäh skit i virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Bäh skit i virus Du kanske skiter i virusen men virusen skiter inte i dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Har man uppdaterat antivirus får man inga virus Har man inte det kan man för f*n skylla sig själv.... Fick själv ett virus igår faktiskt..gick in på en hemsida...när den var färdigladdad försökte den infektera mig med html.redlof.a, men Norton stoppade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Har man uppdaterat antivirus får man inga virus Har man inte det kan man för f*n skylla sig själv.... Fick själv ett virus igår faktiskt..gick in på en hemsida...när den var färdigladdad försökte den infektera mig med html.redlof.a, men Norton stoppade det. Och det var vilken hemsida då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ingen som jag tror att ni går in på. www.linkinwithchester.net eller com eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Får man fråga vad dom nya virusen orsakar för skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Älska MyDoom! Hoppas det kommer leva länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 det är hans skapelse (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vadå då? Det attackerar ju SCO på samma sätt som Blaster gjorde mot Microsoft (Inte för att jag gillar Blaster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 "Cover me im giong in" nä men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 "Cover me im giong in" nä men... Låter som en kommentar man skulle ge en kondom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts