GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Man kan ju bygga en trälåda som ser ut som en förstärkare och ha stereon i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Skada dig själv på nåt sätt, så du får skadestånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Bränn ner ditt hus, och gör något vettigt med försäkringspengarna! Nej men skämt åsido, sälj lite grejer som du är trött på, DVD/VHS filmer, böcker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Bra ide! (sälja grejer som man inte vill ha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Bränn ner ditt hus, och gör något vettigt med försäkringspengarna! Nej men skämt åsido, sälj lite grejer som du är trött på, DVD/VHS filmer, böcker... Det finns nåt som heter sno också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 HAHA! Min polare och hans bröder ät helt sjuka! Dom brukar sno pengar från varnadra och sno saker och sälja från varnadra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 HAHA! Min polare och hans bröder ät helt sjuka! Dom brukar sno pengar från varnadra och sno saker och sälja från varnadra också! Hur är det med stavningen??? Köp billigt godis och sälj till folk på stan. För mer pengar än du köpte det för alltså, om du inte förstod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Tror inget skulle köpa godis. Dom skulle tro att han lobbat i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 hade ett så *censur* bra tips, glömt vad det var ska tänka lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Mja... Jag behöver ca 3000-4000 kr, och behöver dem så fort som möjligt. Jag kan inte komma på nåt att göra, för att tjäna pengarna. Jag ska typ, jobba på pappas jobb under sportlovet, och då lär jag få typ... 1000 kr, om han är snäll. Jag drar mig lite för att sälja saker på Blocket.se, etc. Känner inte för att träffa nån jag inte känner, lite sådär. Jag har lite saker jag kan tänka mig att sälja, men ja... Om ni undrar vad jag ska med pengarna till så hade jag tänkt mig att köpa en ny CPU (processor), och en handdator. Om ni vet nåt sätt att tjäna ännu mer pengar på, så säg det gärna. Behöver ett nytt grafikkort, samt lite RAM, också. BTW, inga "råna en bank", etc. Seriösa svar, tack. Du kan alltid söka jobb hos SDR-(SvenskDriektReklam)... Då tjänar man omkring 1000kr i månaden Men du kan inte räkna med att få det, det är nämligen ett populärt jobb för ungdomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Har jobbat för SDR, man tjänar som sakt inte mycket och jag tyckte att jobbet sög. Man skulle dela ut reklam på söndagar, det var as tråkigt så jag slutade efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Har jobbat för SDR, man tjänar som sakt inte mycket och jag tyckte att jobbet sög. Man skulle dela ut reklam på söndagar, det var as tråkigt så jag slutade efter ett tag. Ja det förstås............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 vill oxå ha pengar.. men e för slö för att gå runt o sälja massa äckliga reklam papper, att gå hem till nåra snuskiga gubbar o fråga: Vill du ha nya expressen? Nej, men vad säjjs som ett peddo ämne? Glöm det... Blocket.se e smart om du vill bli av med saker, men som du nämde så orkar man ju inte bjuda hem knasiga människor till sig.. Att stå å spela i tunnelbanan.. nja.. mysigt å stå där en kall dag.. Sälja godis på gatan? Vilken mamma skulle köpa godis från dagens tonåringar? Hjälpa tanter över gatan? Nuförtiden får man handväskan i hyvvet om man ens säjjer hej till dom.. :S Aja, ska tänka lite.. msgar om ja kommer på nått vettigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts