PenuM Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Mja... Jag behöver ca 3000-4000 kr, och behöver dem så fort som möjligt. Jag kan inte komma på nåt att göra, för att tjäna pengarna. Jag ska typ, jobba på pappas jobb under sportlovet, och då lär jag få typ... 1000 kr, om han är snäll. Jag drar mig lite för att sälja saker på Blocket.se, etc. Känner inte för att träffa nån jag inte känner, lite sådär. Jag har lite saker jag kan tänka mig att sälja, men ja... Om ni undrar vad jag ska med pengarna till så hade jag tänkt mig att köpa en ny CPU (processor), och en handdator. Om ni vet nåt sätt att tjäna ännu mer pengar på, så säg det gärna. Behöver ett nytt grafikkort, samt lite RAM, också. BTW, inga "råna en bank", etc. Seriösa svar, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Sälj din gamla processor så kanske du får lite money? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Men... Jag vill ju kunna sitta i datorn medans jag väntar på pengarna. Tror inte jag får ~2000 kr för min processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Men... Jag vill ju kunna sitta i datorn medans jag väntar på pengarna. Tror inte jag får ~2000 kr för min processor. k, vad har du för nån just nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Går du på mcdonalds? Ok, gör såhär. Gå in i mcdonalds sätt dig vid ett bord och lägg jackan på stolen. Gå fram till Kassan och säg: - Hejsan! Jo, jag har väntat i 5min efter en Big mac nu. Så är den färdig? Förhoppningsvis så går kassörskan eller kassa biträdet och hämtar en big mac och ger den till dig, om de inte gör det! Var bestämd och inbilla dig själv att DU har väntat på en big mac och du är helt oskyldig. Om inte det går! (det borde gå till 90%) Så säg att du vill tala med chefen, antagligen ger han/hon upp och ger dig en hamburgare eller så går hon och hämtar chefen (om hon gör detta så spring ut därifrån och testa ett nytt ställe) OBS! Du måste vara rätt bra på att hålla minen och spela BESTÄMD! På detta sätt så tjänar du ahem 19kr varje gång du går till mcdonalds, mycke bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ehm... Curry. Nu var det så att jag vill få pengar. Inte BigMac's. Men annars var det en rätt kul idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Snatta nåra trisslotter Nä men, du kan ju skotta folks tomter om det finns snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Hjälp gamla "Tanter# över gatan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Lite oseriöst tips, men du kan ju pröva om du vågar Sätt in en annons i tidningen i stil med "Tjäna massor med pengar på ett busenkelt sätt! Skicka in trettio kronor med ditt namn och adress till oss." När sedan svaren börjar komma in svarar du "Det är inte allt särskilt svårt! Gör som jag!" Hittade den här på nån sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Japp den är så grym! Finns ju pyramidspel och sånt men det är riskabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Skaffa en gitarr, lär dig några ackord och börja spela i tunnelbanan. Du anar inte hur mycket pengar man kan tjäna ihop på bara några timmar. Efter 2-3 dagar har du garanterat tjänat ihop pengarna du behöver och om du blir bortkörd av nån väktare är det bara att försöka på en annan station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Joina nån superbra och supersponsrad klan sen lirar du några klanmatcher och får typ 200 spänn per match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Lite oseriöst tips, men du kan ju pröva om du vågar Sätt in en annons i tidningen i stil med "Tjäna massor med pengar på ett busenkelt sätt! Skicka in trettio kronor med ditt namn och adress till oss." När sedan svaren börjar komma in svarar du "Det är inte allt särskilt svårt! Gör som jag!" Hittade den här på nån sida... Ungefär som Homer gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Lite oseriöst tips, men du kan ju pröva om du vågar Sätt in en annons i tidningen i stil med "Tjäna massor med pengar på ett busenkelt sätt! Skicka in trettio kronor med ditt namn och adress till oss." När sedan svaren börjar komma in svarar du "Det är inte allt särskilt svårt! Gör som jag!" Hittade den här på nån sida... http://www.visse.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Men den är ju så jävla gammal. Finns på massa sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Jag Vet, Du kan råna en bank...?..!!?? VAd är det för handdator du ska köpa? Kanske en Palm Zire 71 med digitalkamera, Mp3 spelare och Works med dubbel o. m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jävligt bra ide med gittaren, men det kostar pengar för gittaren också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jävligt bra ide med gittaren, men det kostar pengar för gittaren också. aa men du borde kunna låna en gitarr av någon... det är rätt många som tröttnat på sin o lånar gärna ut den ett tag..sök bland vänner och bekanta..eller musikläraren på skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Men man måste lära sig spela lite också, om man inte kan redan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) Behöver man kunna spela? Låna en elgitarr (om nån har) och ha en stereo i en väska.....och ha förstärkarn avstängd...... Redigerad 15 februari, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts