Jump to content

UFO

gtavc_fan
 Share

Tror du på ufo:n eller Aliens?  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tror på att det finns liv på andra planeter. inte att de har 82347 ögon och 15 armar, men något finns det, för universum är i princip oändligt (vad vet jag?) så något måste det finnas. Tror dock inte på "UFOn" för ett UFO är ett oidentifierat flygande föremål. det säger mig inget, det kan vara en hatt som nån har kastat upp i luften så ser någon annan det från långt håll, det är en hatt, men oidentiferat för åskådaren. så den frågan var någorlunda dum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ändå identifierat. De där föremålen du listade upp är inte oidentifierade utan man vet vad en fiskmås är t.ex. UFO är väl mer vad ingen kan säga vad det är.

Som skribb skrev, vad som helst kan vara ett UFO så länge man inte kan identifiera föremålet. En fiskmås kan mycket väl klassas som ett UFO om man inte kan identifiera den som just en fiskmås (eller en fågel).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor