skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag tror på att det finns liv på andra planeter. inte att de har 82347 ögon och 15 armar, men något finns det, för universum är i princip oändligt (vad vet jag?) så något måste det finnas. Tror dock inte på "UFOn" för ett UFO är ett oidentifierat flygande föremål. det säger mig inget, det kan vara en hatt som nån har kastat upp i luften så ser någon annan det från långt håll, det är en hatt, men oidentiferat för åskådaren. så den frågan var någorlunda dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag tror att det finns andra LIV på planeter men jag tror inte att det e såna saker. Kan få lite kalla kårar av ALIENS och UFON! Men men. by the way jag har sett alla Alien filmer uan ettan den har jag bara sett början det verkar KASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jasså vad är andra liv? Tror du menar andra planeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Det är ju ändå identifierat. De där föremålen du listade upp är inte oidentifierade utan man vet vad en fiskmås är t.ex. UFO är väl mer vad ingen kan säga vad det är. Som skribb skrev, vad som helst kan vara ett UFO så länge man inte kan identifiera föremålet. En fiskmås kan mycket väl klassas som ett UFO om man inte kan identifiera den som just en fiskmås (eller en fågel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag tycker att det är konstigt att UFO används inom vetenskapliga kretsar i så fall. Det är väl som med en sönderbränd kropp? Det är en odentifierad människa tills någon identifierar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 jo, och så länge den är luftburen så är den ett UFO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts