Jump to content

UFO

gtavc_fan
 Share

Tror du på ufo:n eller Aliens?  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ufo står ju för oidentifierat flygande föremål, så det kan vara precis vad som helst. En fiskmås, ett radiostyrt flygplan, eller precis vad som helst som man inte kan identifiera. Att fråga om man tror på ufo:n är därför en rätt dum fråga...

När man säger alien tänker i alla fall jag på filmerna och om jag förstått det rätt ville du fråga om vi tror att det finns liv någon annanstans än på jorden. Liv och aliens är helt olika saker för mig.

Null vote, men jag tror absolut att det finns liv i rymden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ufo står ju för oidentifierat flygande föremål, så det kan vara precis vad som helst. En fiskmås, ett radiostyrt flygplan, eller precis vad som helst som man inte kan identifiera. Att fråga om man tror på ufo:n är därför en rätt dum fråga...

Det är ju ändå identifierat. De där föremålen du listade upp är inte oidentifierade utan man vet vad en fiskmås är t.ex. UFO är väl mer vad ingen kan säga vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor