gtavc_fan Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 bara undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ja, vi kan inte vara ensamma...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 något sorts liv lär den finnas på nån planet.. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ja det finns säkert liv på nån annan planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 klart att det finns liv ute på nån planet där... ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag är nästan säker på att det finns fler former av liv ute i universum men jag tror inte på att dom skulle ha kommit till jorden i tefat, skulle vara ytterst osannolikt. Och ufo betyder unidentified flying object och det är klart att det finns en massa oidentifierade flygande föremål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ja, universum är ju hur stort som helst, måste ju finnas liv på någon annan planet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 bara undrar... Ett väldigt dåligt argument för att starta en undersökning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ett väldigt dåligt argument för att starta en undersökning Äsch då, de andra tog det mer allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Det är möjligt att det finns liv på någon annan planet men jag tror inte att det är i form av aliens som åker runt i ufon utan snarare baciller o liknande ointelligenta ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 det finns nog liv där ute....hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 vad fan ska man svara på denna dumma frågan då?, jag tror det finns liv där ute, men tror inte på ufon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ufo står ju för oidentifierat flygande föremål, så det kan vara precis vad som helst. En fiskmås, ett radiostyrt flygplan, eller precis vad som helst som man inte kan identifiera. Att fråga om man tror på ufo:n är därför en rätt dum fråga... När man säger alien tänker i alla fall jag på filmerna och om jag förstått det rätt ville du fråga om vi tror att det finns liv någon annanstans än på jorden. Liv och aliens är helt olika saker för mig. Null vote, men jag tror absolut att det finns liv i rymden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 (redigerad) eftersom det finns så många solsystem, så måste det finnas någon annan planet som har samma "förhållanden" som vi har. Redigerad 12 februari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Jag tror inte på "ufo:n" eller "aliens" Men vi kan helt enkelt inte vara ensamma i hela universum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Ufo står ju för oidentifierat flygande föremål, så det kan vara precis vad som helst. En fiskmås, ett radiostyrt flygplan, eller precis vad som helst som man inte kan identifiera. Att fråga om man tror på ufo:n är därför en rätt dum fråga... Det är ju ändå identifierat. De där föremålen du listade upp är inte oidentifierade utan man vet vad en fiskmås är t.ex. UFO är väl mer vad ingen kan säga vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Om det är på avstånd vet man kanske inte vad det är och alltså oidentifierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Jag tror att det finns liv på nån annan planet, fast inte i alienform eller liknande, utan jag tror att det är som typ baciller och sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Tror inte på sånt. Jag kan möjligen hålla med Arvid. Inga ailiens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Om det är på avstånd vet man kanske inte vad det är och alltså oidentifierat. Nej kanske inte själv men om det nu är en fågel så är det ju ändå identifierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts