3reZZ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag har en wma fil... och jag vill göra den till en mp3 fil :\ Kan man göra det ? isf. hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ja det går. Du konverterar dom med ett program, sök på google eller nåt. Men varför vill du göra en wma fil till en mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Alive mp3 converter är ett riktigt bra prog som kan konventera mellan .mp3 .wma .ogg och .vox tyvärr kostar det, kanske finns nån trialvers :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 sök på download.com efter wma to mp3, wma converter, wma..... det bordde väll finnas nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 dbpoweramp (.com tror jag). Helt gratis, har stöd för mp3 och wav, men du kan ladda hem codec för wma och ogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Varför vill du göra wav till mp3? Gissning: Du har loádat in en cdskiva med musik och så råkade du trycka i att skydda filerna så nu går det inte bränna ut dom till en annan cdskiva? Lösning: Lägg in dom igen och tryck bort skyddet på altenativ>säkerhet eller nåt i WMP iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 lol, han sa wma, inte wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 lol, han sa wma, inte wav åh, vad dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 looool . Men som sagt sökpå google , man brukar alltid få nått bra svar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Winamp, och gå in winamp.com>plugins och sök på mp3 (output), och använd det pluginet (obs!! dåligt förklarat...och du kan behöva vara dataexpert, ganska knepigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts