Haggard Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag vet om dot.Tk och Cjb.Net när det gäller gratis kortare adresser. Så min fråga är; vad ska man ta av dessa alternativ? Eller finns det bättre alternativ utöver dessa? ...för dessa är väl gratis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 .tk är bäst enligt mig, du kan ju stänga av ads:en där, och adressen är kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 dot.tk är nog den bästa, du kan ju kolla in www.ShortURL.com (Ingen reklam, kräver dock att du har en 88x31 banner på din site) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 (redigerad) dot.tk är nog den bästa, du kan ju kolla in www.ShortURL.com (Ingen reklam, kräver dock att du har en 88x31 banner på din site) Det är bara bullshit faktiskt, jag har en shorturl (från ShortURL.com) till mitt forum och jag har ingen banner nu, har det hänt något? - Nej Edit: Klicka på min sig och testa Redigerad 11 februari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Det är bara bullshit faktiskt, jag har en shorturl (från ShortURL.com) till mitt forum och jag har ingen banner nu, har det hänt något? - Nej Edit: Klicka på min sig och testa Det kan ju hända, men om man har mycket trafik, så är det nog ganska säkert att man måste ha, då börjar de kolla. (menar inte att du skulle ha lite trafik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts