Jacker Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Köp PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Vote: Xbox men orginal xboxkontrollen är stor som en tegelsten och inte alls bra. Annars finns det en annan topic där man diskuterar samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 jag var också tvungen att välja mellan dom, men jag tog ps2 och de är jag nöjd med de var billigare och sen köpte min pappa också de för dvd, man måste ju köpa nåt grejs till x-box för att kunna se dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Kraschar ibland (det gör visserligen PS2 också) Dosorna är känsligare än XBOX dosorna Ps2 har aldrig kraschat för mig Sen tycker jag att det är bra att ha tryck-känsliga knappar . Annars om man inte gillar det köper man inte en orginal dosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts