bobb0 Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 ja tror att ja ska köpa Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag sparkar snart sönder mitt xbox!! Fick en philips drive när jag köpte den för 2 år sen. Spelen hänger sig när man spelar ett tag. Iallafall dom nya spelen som t.ex TC:LA .. Morrowind GOTY edition. Det är dyrt att låta microsoft fixa en samsung drive till mig så jag får fixa en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag sparkar snart sönder mitt xbox!! Fick en philips drive när jag köpte den för 2 år sen. Spelen hänger sig när man spelar ett tag. Iallafall dom nya spelen som t.ex TC:LA .. Morrowind GOTY edition. Det är dyrt att låta microsoft fixa en samsung drive till mig så jag får fixa en själv åt helvete med box! köp ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 åt helvete med box! köp ps2 Euhhmm jag har ps2 också som tur är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 köp en ch*ppad Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 köp en chippad Xbox varför behöve du cencura det för det är lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 ja tror att ja ska köpa Xbox gör det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag tycker du ska köppa ett så chippar du det så du kan spela PS2 spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Vote: PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag tycker du ska köppa ett så chippar du det så du kan spela PS2 spel också vad kostar det då?? är det verkligen lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag tycker du ska köppa ett så chippar du det så du kan spela PS2 spel också uhm? det går väl inte alls? det är i praktiken omäjligt att emulera en ps2 på datorer idag, och knappast på XboX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Euhhmm jag har ps2 också som tur är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 XBOX hade jag nog valt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 (redigerad) Xbox lätt! Grafiken , processorn är det bla. som är bättre. Har ni testat Rainbow six 3 på internet?? skit grym (på xbox asså) Redigerad 11 februari, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Vote: XBOX Fördelar XBOX: Hårddisk Rejäla dosor Nackdelar XBOX: Kraschar ibland (det gör visserligen PS2 också) Man behöver köpa till grejor för att se på DVD Fördelar PS2: Mer spel(?) Man behöver inte köpa till något för att se DVD Nackdelar PS2: Minneskort Dosorna är känsligare än XBOX dosorna Så upplever jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 PS2, eftersom Xbox är tillverkat av Microsoft. Dessutom, om du vill spela spel över internet på Xbox så måste du betala en viss summa per månad. Det behövs inte på PS2. Xbox=amerikansk PS2=japansk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Har du dator så behöver du inte Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Vote: XBOX Fördelar XBOX: Hårddisk Rejäla dosor Nackdelar XBOX: Kraschar ibland (det gör visserligen PS2 också) Man behöver köpa till grejor för att se på DVD Fördelar PS2: Mer spel(?) Man behöver inte köpa till något för att se DVD Nackdelar PS2: Minneskort Dosorna är känsligare än XBOX dosorna Så upplever jag det Handkontrollen är ju iaf skönare till ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 jag tyckte också att handkontrollen var bättre till ps2 först. men när jag köpte xbox och spela de några gånger så nu tycker jag att det inte är nåt fel med xbox handkontrollen alls. Man får vänja sig med kontrollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Handkontrollen är ju iaf skönare till ps2... Köp Controller S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts