Scorpion Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Vet någon hur man ska klara sita uppdraget när man ska slåss mot kinesen? Jag bara blir dödad av "kinesen" jag har nästan provat 10 gånger och en gång var jag riktigt nära men jag dog. Finns det fusk så man blir odödlig eller får mer liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Vet någon hur man ska klara sita uppdraget när man ska slåss mot kinesen? Jag bara blir dödad av "kinesen" jag har nästan provat 10 gånger och en gång var jag riktigt nära men jag dog. Finns det fusk så man blir odödlig eller får mer liv? Tsss! Inte skall du väl fuska? Det är bara att försöka om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Eller så gör du som jag: Skit i det uppdraget. Alla slut är ju lika, och vem vill egentligen spela som snopp dogg? (ååh, va kul sagt! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag klarade det UTAN fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Jag klarade det UTAN fusk Ja me!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Eller så gör du som jag: Skit i det uppdraget. Alla slut är ju lika, och vem vill egentligen spela som snopp dogg? (ååh, va kul sagt! ) Man vill väll antagligen varva spelet helt, och det är faktiskt kul att spela med Snoop Dogg, han har så sköna kommentarer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 ta de metal rören som svävar i sidorna. p.s försök slå in honom i elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag har klarat spelet helt, men inte fått snoop dog!!! Var är benen??? Vet nån vad koden till "Snoops world" är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jag har klarat spelet helt, men inte fått snoop dog!!! Var är benen??? Vet nån vad koden till "Snoops world" är??? 1. Ok 2. Nej 3. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 1. Ok 2. Nej 3. Nej Var är benen??? Nej??? VAD MENAR DU MED DET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag klarade kinesjäveln without cheats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Good for u man, A**** is L******. Quote from "American Pie 2" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ville bara pååeka att han är korean (:!!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag har klarat spelet helt, men inte fått snoop dog!!! Var är benen??? Vet nån vad koden till "Snoops world" är??? 1: lås upp SNOOP DOOGY DOG: hitta 30 "bones" medans du spelarde är gulmarkerade 2: vet inte. letar själv (:!!! men när ska man leta? i uppdragen eller när man kör bara för att busta kriminella? 3:snoops world? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vem vill egentligen spela som snopp dogg? du menar snoop dogg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seto kaiba Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 1:Vad för kläder har snoop doog? 2:Hur ska man klara chinatown showdown på enklaste sättet?? 3:Hur många episoder finns det jag är på episod 7 blood money 4:Hur ska man kunna klara djävuls tjejerna som kommer efter inner demons 4:Var hittar man ett ben?? skriv den lättaste tack!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 du menar snoop dogg ? (Härligt att svara ett år efteråt) Nej, jag är så rolig att jag skrev snopp dogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts