MacBue Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Hur ska jag göra om jag vill klara polisuppdragen när jag inte har klarat mainstorryuppdragen eller hittat 100 HP's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 va det är väll bara att ta en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 va det är väll bara att ta en bil Men man får ju polisen efter sig, och det är inte så lätt att fly från dom, inte när dom e många.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ta en bil som står parkerad.. Om poliserna kommer så slår du bara in no police koden om du är i behov av den. Sen klickar du på knappen så du startar polis uppdragen. Om jag fattat rätt vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Använd civilpolis cheetahn så kan du respraya när du börjar få för många poliser efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Klara mainstory uppdragen vet jag. Dom kan verka svåra men dom blir lättare när man ger sig fan på att klara dom Jag har en egen fråga och orkar inte starta en ny tråd, så... Hur skjuter man med Huntern? fattar inte, åker bara runt med den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_alick_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Hur skjuter man med Huntern? fattar inte, åker bara runt med den Det är väl antingen med tutan eller drivebuy knappen.. kommer inte ihåg riktigt.. men testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Klara mainstory uppdragen vet jag. Dom kan verka svåra men dom blir lättare när man ger sig fan på att klara dom Jag har en egen fråga och orkar inte starta en ny tråd, så... Hur skjuter man med Huntern? fattar inte, åker bara runt med den :"> Med skjutknappen. Jag har min högra Ctrl för kulspruta och vänstra Ctrl för Misilerna, det är standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Använd civilpolis cheetahn så kan du respraya när du börjar få för många poliser efter dig. Var finns den nånstans!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Var finns den nånstans!? Vid polishuset på andra banan, den bort mot "Downtown" typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts