don_salvatore87 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Här har jag med hjälp av min kusin i USA som både har GTA:VC och Ultimate Cheats och även Strategiboken. Så vi bestämde oss då att göra en Vice City Secrets sida....... Sidans innehåll------------------------------------------------------------------------------------------------- -Nästan alla sidor ur Strategiboken inscannade -Alla bilar och de första uppdragen som min kusin hunnit med att klara -Allt som står i Ultimate Cheats boken -Allt om spelet -De Lorean och de gömda bilarna -Kartor -Saker som inte kommer finnas i Europa versionen av GTA:VC -Rymdcentret (ESKOBAR) i Vice City -Alla inomhus miljöerna -Alla side-missions -Mycket, mycket mer................... www.vice-secrets.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Här har jag med hjälp av min kusin i USA som både har GTA:VC och Ultimate Cheats och även Strategiboken. Så vi bestämde oss då att göra en Vice City Secrets sida....... Sidans innehåll------------------------------------------------------------------------------------------------- -Nästan alla sidor ur Strategiboken inscannade -Alla bilar och de första uppdragen som min kusin hunnit med att klara -Allt som står i Ultimate Cheats boken -Allt om spelet -De Lorean och de gömda bilarna -Kartor -Saker som inte kommer finnas i Europa versionen av GTA:VC -Rymdcentret (ESKOBAR) i Vice City -Alla inomhus miljöerna -Alla side-missions -Mycket, mycket mer................... www.vice-secrets.com varför är det en åsna på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 varför är det en åsna på bilden? Jag tror det är det eftersom det är åsnor som vill veta allt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag tror det är det eftersom det är åsnor som vill veta allt det. varför är an en åsna om man vill vet grejer om Gta vice city för att man längtar efter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 varför är an en åsna om man vill vet grejer om Gta vice city för att man längtar efter det! Han tycker väl det. Jag skulle gärna vilja veta lite mer om VC, kanske inte alla hemligheter men lite mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Här har jag med hjälp av min kusin i USA som både har GTA:VC och Ultimate Cheats och även Strategiboken. Så vi bestämde oss då att göra en Vice City Secrets sida....... Sidans innehåll------------------------------------------------------------------------------------------------- -Nästan alla sidor ur Strategiboken inscannade -Alla bilar och de första uppdragen som min kusin hunnit med att klara -Allt som står i Ultimate Cheats boken -Allt om spelet -De Lorean och de gömda bilarna -Kartor -Saker som inte kommer finnas i Europa versionen av GTA:VC -Rymdcentret (ESKOBAR) i Vice City -Alla inomhus miljöerna -Alla side-missions -Mycket, mycket mer................... www.vice-secrets.com ha ha och du som snckar om RESPECT vad är det där för respekt då att luras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Han tycker väl det. Jag skulle gärna vilja veta lite mer om VC, kanske inte alla hemligheter men lite mer information. ja det är klart det jag skulle inte vilja veta allt men lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 hahaahhahahaaa fan va soft gta vc kommer bli är han på bilden huvudpersonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Han tog fel sida d va sidan med bilden av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Han tog fel sida d va sidan med bilden av honom Ha ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Nej,nej XeLorion eller vad du nu hetter...... Jag valde den bilden för att på ett enkelt sätt återspegla dig i en djurisk form....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Haha, fan va soft... Man visste ju att det inte skulle vara sant... Det fixade du bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Hehe, snyggt gjort, såg inte denna topic förens nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ultimate Cheats är väl ingen bok, eller är det det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ultimate Cheats är väl ingen bok, eller är det det?? Det ser ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Ultimate Cheats är väl ingen bok, eller är det det?? Det är som Action replay man sätter in en CD väljer dom koder man vill ha sen sätter man in VC CD Redigerad 4 november, 2002 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det är som Action replay man sätter in en CD väljer dom koder man vill ha sen setter man in VC CD Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 _jon_Gotti_: jag gillar inte avtaret som du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 inte jag heller, e du razze? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ultima thule är inte rasistiska... Dom kanske är lite Patriotiska men dom är inte rasistiska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts