Jump to content

Michael Jackson anklagelserna...!

Arman
 Share

Recommended Posts

Blir ni inte sura eller vill ni bara ha mer när median och alla reportrar snackar skit om Michael Jackson? Dem fattar ju inte att han har haft en svår barndom och en jobbig karriär...! Jag tror inte Michael Jackson har haft någon sexuell samband med barnen som besöker Neverland.

Vad tycker ni? Gillar ni när alla kritiserar och retar honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte på det, Men Michael jackson får till en viss del skylla sig själv.

Det var ju han som skapade alla media jippon om honom från början.

När han låg i den där plast saken för att inte få smutts på sig eller var det var.

Han gick med på att ligga i den där saken så dom kunde ta foton och sprida i tidningar. Sen har ju bara alla tidningar öst på med falska saker...

Lite synd om honom....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte nåt om barnen mer än vad som sagts (att vissa tror han har det och andra inte) men jag tycker som sagt att han får skylla sej själv att medierna överdriver. Som till exempel att han hängde sin bäbis utanför balkongen i Tyskland eller var det va, och att han sov i den där saken och lät dom fota, och massa andra saker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han får väl göra "skönhetsoperationer" om han vill.. ser inge fel på det..

Men ja tror verkligen inte att han har gjort något med några barn..

Jusste, vad har hänt med honom sitter han i finkan ^_^ lr ?

Nej, han är fri... men han ska få en till rättegång om några månader tror jag...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
- Vad är det för likhet mellan M Jackson och en plastpåse?

- Båda är gjorda av plast och båda är farliga för barn!

<_<  :(  ;)

gammal!

det kan va sant och de kan va falskt...medierna gör väldigt stor sak av de...

Tänk om och tänk om..

Enda anledningen till att han inte sitter i finkan är för att han är kändis och mutar alla familjer som försöker säga till polisen.. :o

Är du väldigt insatt i de StellHell?du skriver de som kvällstidningar skriver...Men visst...han kan säker va "helt dum i skallen" men säg inte för mkt...

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gammal!

det kan va sant och de kan va falskt...medierna gör väldigt stor sak av de...

Är du väldigt insatt i de StellHell?du skriver de som kvällstidningar skriver...Men visst...han kan säker va "helt dum i skallen" men säg inte för mkt...

Nej jag är verkligen inte insatt och det vill jag inte heller för jag hatar idioten och tycker hans musik suger häst..

Och det skulle sitta fint om han åkte in i finkan.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor