Arman Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Blir ni inte sura eller vill ni bara ha mer när median och alla reportrar snackar skit om Michael Jackson? Dem fattar ju inte att han har haft en svår barndom och en jobbig karriär...! Jag tror inte Michael Jackson har haft någon sexuell samband med barnen som besöker Neverland. Vad tycker ni? Gillar ni när alla kritiserar och retar honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag tror inte på det, Men Michael jackson får till en viss del skylla sig själv. Det var ju han som skapade alla media jippon om honom från början. När han låg i den där plast saken för att inte få smutts på sig eller var det var. Han gick med på att ligga i den där saken så dom kunde ta foton och sprida i tidningar. Sen har ju bara alla tidningar öst på med falska saker... Lite synd om honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Han är ju helt dum i huvet. Och bara för att man har haft en svår barndom så måste man inte göra 99% av sin kropp till plast och våldta barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag vet inte nåt om barnen mer än vad som sagts (att vissa tror han har det och andra inte) men jag tycker som sagt att han får skylla sej själv att medierna överdriver. Som till exempel att han hängde sin bäbis utanför balkongen i Tyskland eller var det va, och att han sov i den där saken och lät dom fota, och massa andra saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Han får väl göra "skönhetsoperationer" om han vill.. ser inge fel på det.. Men ja tror verkligen inte att han har gjort något med några barn.. Jusste, vad har hänt med honom sitter han i finkan lr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Han får väl göra "skönhetsoperationer" om han vill.. ser inge fel på det.. Men ja tror verkligen inte att han har gjort något med några barn.. Jusste, vad har hänt med honom sitter han i finkan lr ? Nej, han är fri... men han ska få en till rättegång om några månader tror jag...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Han trodde ju att polisen hade gömt mikrofoner i hans gossedjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 tycker han är lite konstig men det är ändå synd om han. lite.. för han har ju aldrig haft ett riktigt normalt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Han är dum i skallen.. Behöver inte säga mer.. Mr.M: Byt din avatar.. Det är avatarstöld och jag tror inte du har frågat Nelixon om du får ha den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 såg dokumentären på 5an för ett tag sen, han verkar riktigt sjuk i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Åt helvete med den jävla idioten! Michael Jackson är vad man brukar kalla "a mankind's disgrace". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Tänk om alla rykten är falska...! Vad tycker ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Tänk om alla rykten är falska...! Vad tycker ni då? Då tror jag någon har pungat ut lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Tänk om alla rykten är falska...! Vad tycker ni då? Tänk om och tänk om.. Enda anledningen till att han inte sitter i finkan är för att han är kändis och mutar alla familjer som försöker säga till polisen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag tycker synd om honom, han blev utnytjad sexuelt och slagen som barn av sin far. Han har haft det och har det riktigt jävla jobbigt, han är en väldigt osäker människa. Jag tror på att visa rykten i media om honom är sanna, men det mesta är bara påhitt som vill få folk att tjänna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 http://www.zooass.com/games/neverland/neverland.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Skadad sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 - Vad är det för likhet mellan M Jackson och en plastpåse? - Båda är gjorda av plast och båda är farliga för barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) - Vad är det för likhet mellan M Jackson och en plastpåse? - Båda är gjorda av plast och båda är farliga för barn! gammal! det kan va sant och de kan va falskt...medierna gör väldigt stor sak av de... Tänk om och tänk om.. Enda anledningen till att han inte sitter i finkan är för att han är kändis och mutar alla familjer som försöker säga till polisen.. Är du väldigt insatt i de StellHell?du skriver de som kvällstidningar skriver...Men visst...han kan säker va "helt dum i skallen" men säg inte för mkt... Redigerad 28 februari, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 gammal! det kan va sant och de kan va falskt...medierna gör väldigt stor sak av de... Är du väldigt insatt i de StellHell?du skriver de som kvällstidningar skriver...Men visst...han kan säker va "helt dum i skallen" men säg inte för mkt... Nej jag är verkligen inte insatt och det vill jag inte heller för jag hatar idioten och tycker hans musik suger häst.. Och det skulle sitta fint om han åkte in i finkan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts