KalleR Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Nåt som nästan är värre än lunar är tv4.se's nya community Blip där i princip allt kostar pengar. Som vanlig medlem får man bara tillgång till egen sida och en gästbok, allt annat som t.e.x forum, chat, tävlingar och sånt måste man betala för. hahaha, det var det värsta jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Fan va lacka större delen utav Sveriges befolkning hade blivit om dom hade lagt ner eller att något hade gått snett typ... *hade skrattat högt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 jag är medlem på tv4 det finns mycket spel och det är gratis att bli medlem.Men det är dåligt att det kostar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Enligt lunar så: Och du tror pa allting du laser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Och du tror pa allting du laser? Nej jag ville bara lägga till information till diskussionen även om den kanske inte var korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 För 2 år sen var jag aktiv på lunar och tyckte det var skojj Nu hata jag lunar.. Visste knappt vad ett forum var för två år sedan Mycket roligare med forum o sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Hatar lunar för den urusla servern skiten ligger på..(nere hela tiden) Sen är det miljontals fjortisar som flockas dit för att ragga pedofiler.. Grafiskt sett ser lunar ut som en hundspya och webmastern borde hängas egentligen.. Men, trotts det har jag lunar och använder det.. Eftersom det är så stort så vet man att alla man känner har lunar så det är ett bra ställe om man vill fråga någon om något.. Det är bara att ge fan i alla jävla fjortisar och pedofiler o fanskap.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Lunar är en pedofil-håla. Webmasterns borde smaka på handgranat. (På tal om handgranater, nåra mil härifrån där jag bor var det några idiotiska turister som fiskade i en sjö med handgranat för ett par år sen....läskigt att så sjuka människor får komma in i Sverige.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Lunar är en pedofil-håla. Webmasterns borde smaka på handgranat. (På tal om handgranater, nåra mil härifrån där jag bor var det några idiotiska turister som fiskade i en sjö med handgranat för ett par år sen....läskigt att så sjuka människor får komma in i Sverige.. ) Vad har fiska med handgranater att gör med lunar? Men jag håller med om att det är sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vad har fiska med handgranater att gör med lunar? Men jag håller med om att det är sjukt... Haha, som den där snubben gör i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 För 2 år sen var jag aktiv på lunar och tyckte det var skojj Nu hata jag lunar.. Visste knappt vad ett forum var för två år sedan Mycket roligare med forum o sånt.. thanks for sharing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Lunar är en pedofil-håla. Att nån har insett de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 (redigerad) Äckliga 40-50 åringar som uppger sig vara 13-14 åringar, sen så bestämmer dom möte med ngn stackars unge som sedan blir sexuellt uttnyttjad och i vissa fall mördad. Redigerad 14 februari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vad har fiska med handgranater att gör med lunar? Men jag håller med om att det är sjukt... Det har inget med lunar att göra. Men jag kom att tänka på det när jag snackade om handgranater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) fan va bra om nån skulle "förstöra" lunar va glad man skulle bli Redigerad 15 februari, 2004 av Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 när (vidriga) lunarstorm skriver att dom har 1 000 000 använare i veckan så menar dom 1000 000 inloggningar...1/9 av sverige använder nog inte lunarstorm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts