Visa Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Sveriges populära mötesplats Lunarstorm sprider sk. spyware. Jag och Några kompisar till mig var på LAN.. en tyckte att han alltid hade spyware på datorn. Vi gick in på Lunarstorm.. och det visade sig att båda datorerna fick 2-3 spywares av lunarstorm! Ps. inte för att jag bryr mig om lunar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Nja... lite långsökt men iaf.. Formatera en dator och gå in på lunarstorm och kolla om du har några "syyware" sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Vad kul det skulle vara om någon förstörde Lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 fan va bra omd et försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Det var nog inte spywares utan reklam-cookies som nån reklambanner laddade ner till era datorer. Ad-aware och liknande program brukar reagera på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Vad kul det skulle vara om någon förstörde Lunarstorm. Om det är så jävla störande, surfa inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 exakt . sen är ni ju välkommna till mitt forum SPELFORUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 lunarstorm är djävulens redskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 exakt . sen är ni ju välkommna till mitt forum SPELFORUM Sen kan du hålla reklamen till din egna tråd/fråga Hultenius om han kan lägga upp banner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 lunar är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Tycker alla sånna sidor är jobbiga. Finns ju hundra miljontals fjortis sidor men lunar har blivit den största. Inte vet jag varför alla ser likadana ut .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Många av dom som sa att Lunar är skit och sånt är säkert 11:åringar som sitter där hela dagarna och som sen leker coola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Lunar är ju hemskt! Man får mardrömmar... Nej men seriöst så är det typ fult som f*n. Hatar den fula oranga gubben som kommer där uppe hela tiden... [Kolla igenom datorn med Ad-aware. Ad-Aware är ett förstaklassigt program som kollar om du har spionprog. på din dator, i så fall är det bara plocka bort dem sen ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 1 miljon människor i sverige har lunarstorm.och 1 miljon kan inte bara ha fel. eller? jag tror iaf inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Men seriöst alla fjortisar har ju minst 10 konton. Sen har väl de flesa en lunar men har såklart tröttnat på det men har inte tagit bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 (redigerad) 1 miljon människor i sverige har lunarstorm.och 1 miljon kan inte bara ha fel. eller? jag tror iaf inte det. jag kan inte hålla med om att lunar är särskilt kul de skiljer sej ganska mycket från gtasajten, de kostar pengar att göra saker och sen har man inte känslan att känna alla. här känner man alla liksom. de ska inte vara så många medlemar och där är de en del fjortisar också EDIT* vet inte riktigt va jag skrev, de går helt enkelt inte att jämföra lunar med gtasajten Redigerad 11 februari, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 1 miljon människor i sverige har lunarstorm.och 1 miljon kan inte bara ha fel. eller? jag tror iaf inte det. Hahaha, vart har du fatt den informationen om? Tror du att en niondel av sveriges befolkning har lunar? Knappast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Många av dom som sa att Lunar är skit och sånt är säkert 11:åringar som sitter där hela dagarna och som sen leker coola.. Lol! Det är mogna personer som tycker att lunar är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Hahaha, vart har du fatt den informationen om? Tror du att en niondel av sveriges befolkning har lunar? Knappast! Enligt lunar så: Varje vecka samlas 1 000 000 människor på Sveriges första och mest populära mötesplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Nåt som nästan är värre än lunar är tv4.se's nya community Blip där i princip allt kostar pengar. Som vanlig medlem får man bara tillgång till egen sida och en gästbok, allt annat som t.e.x forum, chat, tävlingar och sånt måste man betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts