curry Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Hejsan! Undrar bara om det finns fler svenska gtasidor som gtasajten? Som är rätt aktiva och satsar rätt mycket på sidan? Någon som håller på med en eller vet om något? Besöker gtasajten var eviga dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 GTA-portal de är en rätt bra sida enligt mig men forumet är inte så aktivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 borde ligga i "allmänt gta snack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Vet inte så många svenska GTA sidor.. men som kariya sa så är GTAPortalen en bra sida, men ett ganska inaktivt forum tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Ok, det var inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Blaque och Arvid har gta sidor . Kan inte dom utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Blaque och Arvid har gta sidor . Kan inte dom utantill Vadå utantill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 adresserna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 det finns ju andra sidor på engelska som du kan titta och se om du hittar något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 jag vet en http://www.tobiasnilsson.net/. den har 215 röster på GTAtoplist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 jag vet en http://www.tobiasnilsson.net/. den har 215 röster på GTAtoplist. lol vilket passande gta namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Mina GTA-sidor finns ju...! (kolla signatur) Dock på engelska men dem är ju gjorda av en svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Mina GTA-sidor finns ju...! (kolla signatur) Dock på engelska men dem är ju gjorda av en svensk! finns en sak som ser lite dum ut . När man klickar på san andreas länken , och sen så kommer det upp att den är under konstruktion . Sen trycker man på Vice City , och det står fortfarande www.gtasanandreas.cjb.net i adress fältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 finns en sak som ser lite dum ut . När man klickar på san andreas länken , och sen så kommer det upp att den är under konstruktion . Sen trycker man på Vice City , och det står fortfarande www.gtasanandreas.cjb.net i adress fältet Ja, men det blir så med CJB.net, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 jag vet en http://www.tobiasnilsson.net/. den har 215 röster på GTAtoplist. Men lol sluta göra reklam för din egna sida som du har snott designen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Men lol sluta göra reklam för din egna sida som du har snott designen på. och på vilket sätt är tobiasnilsson.net och gtasajten lika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 och på vilket sätt är tobiasnilsson.net och gtasajten lika? Det är gtasajtens gamla design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Det är gtasajtens gamla design. men spelar roll. han kanske gillar den designen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 men spelar roll. han kanske gillar den designen Mm! Jag gillar designen på www.dn.se Jag tror jag använder den jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts