Bubbli Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 (redigerad) Vad tycker ni om serien jag tycker det e en av dom bästa som finns på TV just nu! Vad tycker ni? Skriv gärna vad ni tycker om karaktärerna jag själv tycker att Jack e en typisk bög (han stämmer in på alla "fördomar") och Will e Will bara men bög han blir lite klychig när han har en dejt! och Karen äger alla! Grace e lite sådär men jag rekomenderar serien varmt till alla som gillar komedi serier! Redigerad 10 februari, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 den går väl att se på. ganska kul ibland hon som dricker är roligast sen kväll med luuk och the simple life är det bästa på tv just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jag gissar på att du tänker på Karen! Är inte Simple life den här reality serien med hon Paris Hillton eller vad hon heter och det går inte att jämföra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ibland står jag ut med det i väntan på That 70:s show i 4:an på eftermiddagarna. Ovan nämna serie är för övrigt en av världens bästa komedi serier. Fast Will och Grace är väl inget vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 That's '70's show e la bra men jag tycker nog att Will och Grace e bättre! Dom coolaste i That's '70's show är 1, Kitty 2, Hyde 3, Fez 4, resten typ dom e inte SÅ roliga men dom e kul att kolla på ibland men dom kör ju repriser nu jag längtar till säsongen dom ska spela in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Will & Grace är riktigt bra ! Men Kalla Fötter slår inget program ! Det är så jävla bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 själv tycker ja the simple life och simpsons är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Men Kalla Fötter slår inget program ! Det är så jävla bra ! Då borde det ju va dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Då borde det ju va dåligt. Jag menar att inget program slår Kalla Fötter om du fattar nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag menar att inget program slår Kalla Fötter om du fattar nu ? Såklart jag fattade, därav " ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts