Tigern Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag kan inte uppdatera mina Vice City Stats där på xe.homelinux.net/vice... När jag ska ladda upp stats.txt så står det sen "Warning: copy(/var/www/html/vice/users/tigern.txt): failed to open stream: Permission denied in /var/www/html/vice/upload.php on line 32" Vad ska jag göra? Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Du har inte tillåtelse att läsa filen/mappen, kontakta sysadmin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Du har inte tillåtelse att läsa filen/mappen, kontakta sysadmin OK, är du säker på att det är så man ska göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Vice City-forumet annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts