swat Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 (redigerad) nu är dena öppnnad armored fist 3 är ett gammalt(1999 :"> ) spel. i morse säg jag detta spel så fick jag massa minnen från när jag och pappa spelade detta på gamla 98 windovs så jag instalerade och det var så j*vla as kul som ett pansarvagns cs kan inte sluta spela det men ni kan prata om andra armored fist spel och likanande spel Redigerad 10 februari, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Okey, förstår vad du menar ! Använd . och , ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 jag hade armored fist ett och två förut. men tvåan sprack rakt på mitten efter min korkade syrra hotade med att bryta av den om hon inte fick smaka godis och hon fick inte och sen blev det som det blev. ettan vette tusan var den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 så fick jag massa minnen från när jag och pappa spelade detta på gamla 98 windovs LoL. ahha ja har windows 98 vad e det för spel?? nåra screens?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts