Jump to content

Half-Life 2 försenat IGEN!!!!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Liite offtopic kanske med ändå.. Visst, Half Life 2 verkar grymt. Snygg grafik, Grym motorik. Man kan ju skuta på typ allt och så.. Men igentligen.. Vad går det ut på? Springa runt och skjuta fula gubbar? Lite osäker på om jag ska köpa det efter att jag såg en video från E3. Går det ut på något över huvudtaget? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Liite offtopic kanske med ändå.. Visst, Half Life 2 verkar grymt. Snygg grafik, Grym motorik. Man kan ju skuta på typ allt och så.. Men igentligen.. Vad går det ut på? Springa runt och skjuta fula gubbar? Lite osäker på om jag ska köpa det efter att jag såg en video från E3. Går det ut på något över huvudtaget? :lol:

Ettan hade ju en härligt bra story! ;P Så jag skulle gissa att dom kommer upp med nåt nu också!

Vad jag har hört blir "City17" attackerat av monster och såna där gubbar som ränner omkring med gasmasker och massa vapen så det går kanske ut på att rensa bort alla elakingar och stänga igen nån portal, sen jobbar man ju för den där G-Man som alltid stod bakom skottsäkra glas och sånt för att håna en. ^_^

Det kommer nog ha en någorlunda bra story får vi hoppas iaf. :P

*EDIT*

Satsa på DooM3 istället.... är roligare... Har testat både HL2 och D3's alpha versioner, fast okej då HL2's alpha var ju "bara aningen" buggigare än D3's...

men alltså jag tycker DooM3 är softare, spelkänslan är härligare tycker jag iaf ;P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ettan hade ju en härligt bra story! :( Så jag skulle gissa att dom kommer upp med nåt nu också!

Vad jag har hört blir "City17" attackerat av monster och såna där gubbar som ränner omkring med gasmasker och massa vapen så det går kanske ut på att rensa bort alla elakingar och stänga igen nån portal, sen jobbar man ju för den där G-Man som alltid stod bakom skottsäkra glas och sånt för att håna en. :P

Det kommer nog ha en någorlunda bra story får vi hoppas iaf. ;P

*EDIT*

Satsa på DooM3 istället.... är roligare... Har testat både HL2 och D3's alpha versioner, fast okej då HL2's alpha var ju "bara aningen" buggigare än D3's...

men alltså jag tycker DooM3 är softare, spelkänslan är härligare tycker jag iaf ;P

Där var ordet jag letade efter.. ^_^ Spelkänsla.. finns den någon sån över huvudtaget i HL2?. Men i DooM 3 kan man ju inte skjuta sönder allt och lyfta på allt och massa shit..?.. Jag vill veta om HL 2 är något att sattsa på. Eller om det bara är "Muskler och ingen hjärna".. Alltså.. Bara bra grafik och inget spelinehåll.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där var ordet jag letade efter.. ^_^ Spelkänsla.. finns den någon sån över huvudtaget i HL2?. Men i DooM 3 kan man ju inte skjuta sönder allt och lyfta på allt och massa shit..?.. Jag vill veta om HL 2 är något att sattsa på. Eller om det bara är "Muskler och ingen hjärna".. Alltså.. Bara bra grafik och inget spelinehåll.. <_<

Ne i D3 kan du ju förstås inte slå sönder allt shit och sånt... det är ju synd :(

men hmm... jag tror nog du får använda en bra bit av din hjärna i HL2 ska du se ;) Får vi hoppas.... i trailer filmerna får man ju iaf se delar där han har pyttelite ammo till vapnen och måste använda olika trick för att komma vidare. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne i D3 kan du ju förstås inte slå sönder allt shit och sånt... det är ju synd :P

men hmm... jag tror nog du får använda en bra bit av din hjärna i HL2 ska du se ;) Får vi hoppas.... i trailer filmerna får man ju iaf se delar där han har pyttelite ammo till vapnen och måste använda olika trick för att komma vidare. ;)

Jaa.. ^_^ Som att tex skjuta på en kedja så en balk åker ner och krossar dom mot en vägg.. :( . Eller som när han skjuter ett element mot en annan och träffar samtidigt en läskautomat som börjar skjuta ut burkar.. <_< .. Vet nån om det kommer finnas Co-Op i multiplayer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor