Jacker Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Stod i senaste Mailgamer, nu kommer det förmodligen tidigt i sommar!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Skjuta upp och skjuta upp... Det kommer nog aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Skjuta upp och skjuta upp... Det kommer nog aldrig... Men shut the fuck up! Säg inte så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 aja, du behöver inte bli sur... Det kommer nog så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Det e bra . Då kan vi bara hoppas att det blir bättre. Jag längtar mer efter Doom III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Helvete! äh,vafan,de e bara o vänta.... kommer säkert coola moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 jag kolla på ett tv program om tv spel där sa dom att det blev försenat för att hackers hade gått in och spionerat på spelet . Och om jag fick tag på dom som gjorde det så skulle dom inte finnas! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 jag kolla på ett tv program om tv spel där sa dom att det blev försenat för att hackers hade gått in och spionerat på spelet . Och om jag fick tag på dom som gjorde det så skulle dom inte finnas! hehe Hade dom inte stulit källkoden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 vaför skulle det bli försenat om någon hacker tittat på det? Och e3 vaqr ju skriptat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 jag kolla på ett tv program om tv spel där sa dom att det blev försenat för att hackers hade gått in och spionerat på spelet . Och om jag fick tag på dom som gjorde det så skulle dom inte finnas! hehe Euhmm.. Hackers har snott source-coden. Eller så är det bara en fake sak för att skjuta upp realeasen av HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 dom har ju skrivit om de på fragbite.com fbi o hela skiten va tydligen inblandat... hade ju hittat datorer i något hus, bla bla bla bla.... nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Euhmm.. Hackers har snott source-coden. Eller så är det bara en fake sak för att skjuta upp realeasen av HL2 Nej, det är ingen hacker som har snott källkoden, möjligtvis en cracker. Det är ****** stor skillnad på en hacker och en cracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Nej, det är ingen hacker som har snott källkoden, möjligtvis en cracker. Det är ****** stor skillnad på en hacker och en cracker. men för att kunna komma in i Valve.. måste man väl endå var en 1337 H4xx0r:P nått sånt alltså elite hackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 men för att kunna komma in i Valve.. måste man väl endå var en 1337 H4xx0r:P nått sånt alltså elite hackare En hacker tar sig INTE in på system han/hon inte ska ha tillgång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 En hacker tar sig INTE in på system han/hon inte ska ha tillgång till då måste ja fått allt om baktassen haha.. nä men ärligt vad gör en hacker da?? hackar med en penna ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Mycket bra Zyber.. Du kan dina grejjer.. För er okunniga.. Hacker Cracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 jamen" det är nån som har snott data från HL2 och skickat ut till många andra det är de do försöker hindra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Hindra? De har redan gjort det, så Valve kunde komma på ytterligare en ursäkt för att de försenade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 De vill vänta till Doom forever eller vad det heter (det xsom aldrig kommer ut ngn gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Hindra? De har redan gjort det, så Valve kunde komma på ytterligare en ursäkt för att de försenade spelet. jag tror ett tv spels program vet mer än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts