Esperanto Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 när jag spelar splinter cell så går det jävligt sakta skillnad från normalt det hackar som f*n när jag spelar. och i systemkravet har jag allt som behövs måste ha 1ghz jag 1,5 mhz (gammal ska köpa ny snart) 256mb RAM jag har samma 64mb grafikkort jag har samma 8x speed cd jag har 16x snälla vill ha svar mvh esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 när jag spelar splinter cell så går det jävligt sakta skillnad från normalt det hackar som f*n när jag spelar. och i systemkravet har jag allt som behövs måste ha 1ghz jag 1,5 mhz (gammal ska köpa ny snart) 256mb RAM jag har samma 64mb grafikkort jag har samma 8x speed cd jag har 16x snälla vill ha svar mvh esperanto ehhrrmm.. jag tror att jag vet vad felet är.. om man måste ha 1ghz och du har 1.5mhz så måste du skaffa mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 kan också var om hårdisken är över full då brukar spel lagga för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 över<-full = överfull, lagga -> hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 LÄr er ppls! Om det inte är över internet det hackar så heter det INTE "laggar". Lagg har med Latencyn/Pingen att göra. Om man inte använder internet och det hackar kallas det för "hacka". Du kan ju uppdatera så du har snäppet över systemkraven... eller lite till t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Testa tweaka lite... Ha alla settings ingame på medium och kör på 800X600. Gå till den mapp där du installerade SC. I system mappen finns en fil, splintercell.ini. Öppna den med anteckningar och leta efter "stycket" dd3dr.directblabla (någit sånt iaf). I stycket ska iaf finnas några "lines" som du kan ändra på. Försök hitta UseTrillinear=True..ändra till False! UseCubemaps=True..Ändra till false! Reducemouselag=True..Ändra till False! UseHighdeteilactors=True..ändra till False. Vad mer finns det? *tänker* nope, kan inte komma på mer saker...men testa ifall det här fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 vad har du för grafik kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 hehe Geforce 2 MX200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Det är RAM-minnet, vissa spel kräver bara 128MB, men det hackar som bara f*n med 256. Köp 256 till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Det är RAM-minnet, vissa spel kräver bara 128MB, men det hackar som bara f*n med 256. Köp 256 till det kan ju vara så att spelutvecklarna menar typ "DDr" minne eller "SDR" minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts