GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Edit: Janet hade ju nåt metallsmycke framför bröstvårtan? Har jag för mig iaf. Jopp det hade hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Klagobrev Här publiceras ett antal brev som allmänheten skickat in til FCC efter Jacksons bröstvårta på tv. Riktigt rolig läsning, längst ner på sidan finns länkar till de publicerade breven.. direktlänken går direkt till ett brev jag gillade För övrigt väldigt intressant sida. De lägger upp alla möjliga roliga grejer som händer i USA. Bilder på Britney's skillsmässopapper, kändisars mug-shots osv.. mycket nöje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Brittans nippleslip Då var det dags igen men med Spears i huvudrollen den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Brittans nippleslip Då var det dags igen men med Spears i huvudrollen den här gången. "BLOTTADE ALLT Sångerskan Britney Spears fortsätter skapa rubriker. Under en konsert i Frankfurt i fredags blev plötsligt den tajta skinntoppen för tajt och Britneys ena bröst ramlade ut." lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Niiiice ..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Men jag fattar inte, man ser ju inte bröstvårtan där ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Men jag fattar inte, man ser ju inte bröstvårtan där ju.. Nej bilden var ju inte tagen just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Men ojj va farligt, varför dölja bröstvårtan? alla har ju sett en och det flesta har ju sugit på en också, alltså bröstmjölk.... Allt detta e bara för PR och inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 lol trodde du menade perverst först jag bara shit? menar du allvar senn bara aha men som barn ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Meh! Vad händer med världen? Big deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 ska genast fixa bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Janet Jacksons bröstvisande på superbowl har fått den eminenta benämningen "tuttkupp".. Vet knappt vad man skall skratta åt mest, tidningarnas desperata försök att skaffa läsare genom att hitta på de mest absurda benämningar för händelser.. eller själva nyheten.. En amerikansk kvinna stämmer Janet, Justin, CBS, MTV och Viacom på mångmiljon belopp för att något så "skändligt" inte skall visas i TV igen före kl22, man får ju tänka på de stackars barnen, som kommer bli ärrade för livet om de ser ett bröst på TV. http://www.expressen.se/index.jsp?a=103826 HAHA alltså shit, usa är något speciellt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 på musikvideon "my band" med D12 så gör dom parodi på det där..Bizzare har en sån sen kommer Eminem o sliter av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 (redigerad) Söker man på Gothic får man fram "janet jacksson" tutten.. Gillar hon fetish o sånt nu oxå edit; bara för det hittar man den inte nu Redigerad 22 maj, 2004 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts