Jump to content

sista uppdraget

GTA_Mannen
 Share

Recommended Posts

Sista Main Story uppdraget? Menar du "Keep your friends close"? Tips? SKJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! :wacko: Nemen seriöst, skjut, döda, panga på, döda lance, gå ner igen, skjuta ner Sonny och hans 2 livvakter. Svårt? Nä :wub:

Svåraste uppdraget? Tja, nu längre tycker jag inget uppdrag är något vidare svårt...men det finns alltid minst ett som är svårt oavsett hur grym du är..Men jag gav faktiskt upp på det där när man skulle rädda Lance på soptippen (k#kjäveln, räddar hans liv och han försöker döda mig) Iaf och så fastnade jag lite på det där man skulle plantera 4 bomber med helikoter på 7 min. Men när jag försökte så klarade jag det. Tidigare orkade man inte försöka fattar inte varför, uppdraget är ju pisslätt nu ;) Iaf, bye hoppas du fick lite lärdom (eller vad man ska säga)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbigaste uppdraget måste vart när ´man skulle planta 4 bomber

Förövrigt på det sista uppdraget

Så ska du kuta efter Lance,skjuta på honom när han lubbar,sen när du springer upp på taket springer du förbi dom och upp på helikopterplattan,med helikoptern kan du åka och köpa liv nånstans sen kan du åka tillbaka och kasta granater på Lance,sen när han är död,kutar du ner och då kommer sonny,kasta då granater ner frö trappan,eller använd Bazooka om du har tillgång till den :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbigaste uppdraget måste vart när ´man skulle planta 4 bomber

Förövrigt på det sista uppdraget

Så ska du kuta efter Lance,skjuta på honom när han lubbar,sen när du springer upp på taket springer du förbi dom och upp på helikopterplattan,med helikoptern kan du åka och köpa liv nånstans sen kan du åka tillbaka och kasta granater på Lance,sen när han är död,kutar du ner och då kommer sonny,kasta då granater ner frö trappan,eller använd Bazooka om du har tillgång till den ;)

menar du med den där minihelikoptern?? Å fy fan va jag får spel på det uppdraget!! :wacko: Jag har fortfarande inte klarat det, så jävla sjukt! :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Det svåraste uppdraget var Rc Helikoptern och näst svåraste rädda Lance och sista uppgraget var inte så svårt.. JAg har en Elonor, IMpreza, Ducati,Supra m.m på mitt VIce

Rädda lance e aslätt <_< bara man tar sopbilen tebaka..... för då rubbas den inte när dem försöker krocka med en...

Rc helin e lätt om man kan styra en heli vilket e enkelt... de mest irreterande e när byggarbetarna hänger på en tillbaka när man hämtar nästa bomb ^_^

Svåraste mainstory va för mig big mitch bakers andra "Messing with the man" tess jag kom på att man inte alls skulle "grab a bike" för då blev d inge bra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

ja tyckte demolishon man va svårast.. gav upp på de uppdraget, men sen tyckte ja inte att nåra andra va svåra.. vart FÖRJÄVLIGT lesen när ja upptäkte att spelet va slut efter när man skulle döda sonny å lance (that bastard) :'( ville ju ha mer uppdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor