GTA_Mannen Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 nån som har några tips? vilket uppdrag tycker ni är svårast/roligast i spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Sista Main Story uppdraget? Menar du "Keep your friends close"? Tips? SKJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Nemen seriöst, skjut, döda, panga på, döda lance, gå ner igen, skjuta ner Sonny och hans 2 livvakter. Svårt? Nä Svåraste uppdraget? Tja, nu längre tycker jag inget uppdrag är något vidare svårt...men det finns alltid minst ett som är svårt oavsett hur grym du är..Men jag gav faktiskt upp på det där när man skulle rädda Lance på soptippen (k#kjäveln, räddar hans liv och han försöker döda mig) Iaf och så fastnade jag lite på det där man skulle plantera 4 bomber med helikoter på 7 min. Men när jag försökte så klarade jag det. Tidigare orkade man inte försöka fattar inte varför, uppdraget är ju pisslätt nu Iaf, bye hoppas du fick lite lärdom (eller vad man ska säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Det jobbigaste uppdraget måste vart när ´man skulle planta 4 bomber Förövrigt på det sista uppdraget Så ska du kuta efter Lance,skjuta på honom när han lubbar,sen när du springer upp på taket springer du förbi dom och upp på helikopterplattan,med helikoptern kan du åka och köpa liv nånstans sen kan du åka tillbaka och kasta granater på Lance,sen när han är död,kutar du ner och då kommer sonny,kasta då granater ner frö trappan,eller använd Bazooka om du har tillgång till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Det jobbigaste uppdraget måste vart när ´man skulle planta 4 bomber Förövrigt på det sista uppdraget Så ska du kuta efter Lance,skjuta på honom när han lubbar,sen när du springer upp på taket springer du förbi dom och upp på helikopterplattan,med helikoptern kan du åka och köpa liv nånstans sen kan du åka tillbaka och kasta granater på Lance,sen när han är död,kutar du ner och då kommer sonny,kasta då granater ner frö trappan,eller använd Bazooka om du har tillgång till den menar du med den där minihelikoptern?? Å fy fan va jag får spel på det uppdraget!! Jag har fortfarande inte klarat det, så jävla sjukt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 (redigerad) Keep your freinds close är nog ett av de lättare uppdragen . Klara det första gången jag försökte , enkelt att bara panga på. stavfel Redigerad 9 februari, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 `´keep your friend close´´ e lätt svårast.....lättaste vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Det svåraste uppdraget var Rc Helikoptern och näst svåraste rädda Lance och sista uppgraget var inte så svårt.. JAg har en Elonor, IMpreza, Ducati,Supra m.m på mitt VIce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Det svåraste uppdraget var Rc Helikoptern och näst svåraste rädda Lance och sista uppgraget var inte så svårt.. JAg har en Elonor, IMpreza, Ducati,Supra m.m på mitt VIce Dom två va ju aslätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Är inte Driver svårast. Säger de flesta till mig i alla fall. Kommer på det snart Miamì? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Det svåraste uppdraget var Rc Helikoptern och näst svåraste rädda Lance och sista uppgraget var inte så svårt.. JAg har en Elonor, IMpreza, Ducati,Supra m.m på mitt VIce Rädda lance e aslätt bara man tar sopbilen tebaka..... för då rubbas den inte när dem försöker krocka med en... Rc helin e lätt om man kan styra en heli vilket e enkelt... de mest irreterande e när byggarbetarna hänger på en tillbaka när man hämtar nästa bomb Svåraste mainstory va för mig big mitch bakers andra "Messing with the man" tess jag kom på att man inte alls skulle "grab a bike" för då blev d inge bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 ja tyckte demolishon man va svårast.. gav upp på de uppdraget, men sen tyckte ja inte att nåra andra va svåra.. vart FÖRJÄVLIGT lesen när ja upptäkte att spelet va slut efter när man skulle döda sonny å lance (that bastard) :'( ville ju ha mer uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Hela Vice City är JÄTTELÄTT!!! Det är nog det jag önskar mig mest av San Andreas. Att det ska vara SVÅRARE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 "Keep Your Friends Close" är ett av de lättaste uppdragen, bara att skaffa en Minigun från Phil och meja ner Lance när han säger "No one to cover your ass now, eh Tommy?". Sedan så skjuter man helt enkelt ihjäl Sonny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Man kan använda vilket vapen som helst det är lika lätt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Såklart man kör M60 på det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 mm...det gjorde jag med..sen siktade jag bara på Sonny i slutet och tog han med Shotgun.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts