Wild_hawk Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Kan någon förklara för mig noga hur man gör så man får samma tema som det här forumet? Har samma forum men förstår inte hur jag ska instalera det där temat http://rickardekmanserver.mine.nu/gurgel/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Du har invisionfree och det är invisionboard tror jag. Går inte inte att göra det på invisionfree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Kan någon förklara för mig noga hur man gör så man får samma tema som det här forumet? Har samma forum men förstår inte hur jag ska instalera det där temat http://rickardekmanserver.mine.nu/gurgel/ fan va många som länkar till mittt forum nu . aja men går inte de me free? De finns ju andra skinn borde inte de ja har också finnas till de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 fan va många som länkar till mittt forum nu . aja men går inte de me free? De finns ju andra skinn borde inte de ja har också finnas till de? Då tycker jag att du postar koden till detdär skinnet här, och så får någon av oss testa som har invisionfree??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 koden? utan bilderna skulle det nog inte funka särskilt bra... men network0's (skribbs) forum har ju eget skin, och det funkar ju.... fråga honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 man ändrar i CSS:en helt enkelt (Cascading Style Sheet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 man ändrar i CSS:en helt enkelt (Cascading Style Sheet) ja viste ju att de fanns nått till invision free. MEn ja ve inte om de skinnet finns men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 ja viste ju att de fanns nått till invision free. MEn ja ve inte om de skinnet finns men. men testa! jag har nytt skin på alla mina forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts