Cortez Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Sitter och hämtar bilar åt Sunshine Autos, har precis varvat spelet för 2:e gången efter jag köpt det. Men jag undrar var man kan hitta limon Stretch? Jag har en ån limo i ett garage men den vill jag ha kvar, tog den efter Keep your friends close. Så nu undrar jag varifrån jag kan hitta en sån limo? Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Sitter och hämtar bilar åt Sunshine Autos, har precis varvat spelet för 2:e gången efter jag köpt det. Men jag undrar var man kan hitta limon Stretch? Jag har en ån limo i ett garage men den vill jag ha kvar, tog den efter Keep your friends close. Så nu undrar jag varifrån jag kan hitta en sån limo? Hjälp Vercetti Estate... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Precis. PS: Jag har bytt ut min Strech till en Mercedes-limo. (ska ladde upp ett packe med vicemods på gtamods soon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Om du står vid huvudentrén och tittar utåt så står den till vänster om trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts