Karatemorfar Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Vote: Nej, eftersom ibland inte fanns med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Vote:Nej. Eftersom det bara kommer skitmusik på MTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Då kan man lika gärna titta på en p-rulle, för mtv går ut på samma sak, visa halvnakna brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Tacka vet jag 1:an 2:an och 4:an. Nej inte 4:an för 4:an suger getpung. 1:an och 2:an ska det va. med Bo G Eriksson och Vetenskapens värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag tittar inte mycket på musikkanaler, men om jag någongång slötittar blir det på VH1, en kanal av högsat qualitet som visar lite äldre musikvideos också. (Iof. står det ju för Vinyl Hits One, men dem spelar ju ny musik också.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Ser oftast bara på TV om jag kollar på video eller om det är någon fin mördarfilm vid midnatt på Kanal 5... Ang. MTV så är den allmänt "jobbig" (som jag minns den senast jag såg)... Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Vote: Nej, eftersom kanalen uppmuntrar till silikonbröst och Justin Timberlake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 VH1 visar dom ju mycket mer rockvideos på, än dom gör på MTV... Men Om du inte gillar MTV så finns oxå MTV2 BARA ROCK!! Beställ den da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 ja, men mtv är så jävla kommersieliserat, spelar nästan samma artister som sjunger alla likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 de visar ju blink där ibland !!så..VOTE:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag brukar kolla på det ganska ofta. Speciellt när jag är sjuk eller det är lov då brukar jag bara ligga i sängen och lata mig framför tvn och det är ju itn så kul att sitta och glo på massa amerikanska såpor så MTV är väl det man kollar på mest då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Då kan man lika gärna titta på en p-rulle, för mtv går ut på samma sak, visa halvnakna brudar Jag ser inge fel pà att dom visar halvnakna brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Jag ser inge fel pà att dom visar halvnakna brudar Jag tittar aldrig på musik kanaler.. det är så tråkigt dom visar ändå ingen musik man känner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 ja, ja kollar på mtv när det är jackass eller viva la Bam eller dirty sancez(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts