danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag har ett störande problem med mitt vice city. Det är nämnligen så att ljudet hackar, speciellt störande är det när det är cutscene då blir det ibland så att ljudet hackar och kommer efter undertexten. Så när tommy tex säger "take it easy" så står det på undertexten "Ok tommy". Min fråga är: Behöver jag mera RAM-minne till datorn eller är det något annat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 det beror helt på hur mycket random access memory minne du har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ok tack det var det jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts