danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag fattar inte att de kan stå om sex på löpsedlarna. Som om det är det viktigaste som finns i landet. Det är helt cp tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag fattar inte att de kan stå om sex på löpsedlarna. Som om det är det viktigaste som finns i landet. Det är helt cp tycker jag. det är ju det viktigaste som finns i landet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) det är ju det viktigaste som finns i landet... Håller med till 100%!, har du nån konstig läggning eller? Jag har iofs inte sätt vad det stod. Redigerad 8 februari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Så det går före mord eller andra brott tex? Är ni konstiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ingen kanske hade blivit mördad och då tar dom till nödlösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jaha. Ang. min läggning är jag anti-feminist. Kvinnor kan inte vara ledare (syftar på Sverige), män behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 U NEED HELP! Faktum är att sex är det viktigaste, utan sex skulle inte någon av oss här finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jaha. Ang. min läggning är jag anti-feminist. Kvinnor kan inte vara ledare (syftar på Sverige), män behövs. Jävla mansgris! Ja det är klart män behövs men kvinnor kan mycket väl vara ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Danil.. anti-feminist är inte en läggning När det gäller sex på löpsedlar håller jag med dig. Vad är det som är så viktigt med att skylta med sex för dagstidningar/kvällstidningar? Självklart är sex det som får samhället att gå runt, men är det lönt att skriva om en självklar sak? Då kan man lika gärna skriva "Idag lyser solen igen! Stor uppståndelse på norra halvklotet!" Man skriver om sex bara för att det säljer, men tidningar börjar mer och mer likna skvallertidningar. Allt handlar om att sälja och då skriver man om sex eller "nakenchocker" (fy fan vad jag hatar ordet "chock" nu.. det används så fort en kändis rör ett finger). Lägre form av journalistik finns väl inte.. det är så fruktansvärt dåligt. Det värsta e att folk går på det också.. de nöjer sig med dessa nakenchocker och tror de kommer läsa något chockartat i tidningen. Ordet "chock" har väl snart ingen betydelse längre.. det kommer va lika urvattnat som ordet "terrorist" snart. Vad stod det på löpsedeln då Danil? Antar att det har med Big Brother att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Men värst är när det står typ "Så här går du ner # kilo på # dagar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 så är det inte änns samma kvinna som på efterbilden som på förebliden. Vad e det för fel om det står om sex, jag bryr mig då inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Om du pratar om Expressen:s löpsedel igår tex. Det är ju inte så svårt att fatta. Dom lever ju bland annat på löpsedlarna. Det är klart att vissa köper den bara för att d står om sex på första sidan. Dom vill ju locka läsare helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 en anna nsak som är dryg, är om det händer något som berör en tjej: OMFG! DETTA ÄR DISKRIMINERING!!!!! om det händer en man: äh, sånh händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Så det går före mord eller andra brott tex? Är ni konstiga? Brott begås varje dag, ska det stå: måndag: "Lasse är mördad!" tisdag: "Kalle är mördad av yrkesmördare" onsdag: Stina mördad av sin man" torsdag: "Bank rånad" fredag: "Lasses bror mördad" lördag: "Bank rånad igen" söndag: Korvkiosk rånad!" det behövs lite sex nyheter ibland, det är ju dessutom roligare att läsa om det än mord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Brott begås varje dag, ska det stå: måndag: "Lasse är mördad!" tisdag: "Kalle är mördad av yrkesmördare" onsdag: Stina mördad av sin man" torsdag: "Bank rånad" fredag: "Lasses bror mördad" lördag: "Bank rånad igen" söndag: Korvkiosk rånad!" det behövs lite sex nyheter ibland, det är ju dessutom roligare att läsa om det än mord erkänn.. Du rånade korvkisoken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 lol Den här tråden är riktigtigt rolig att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 erkänn.. Du rånade korvkisoken! Sschh! tänk om polisen läser det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Sschh! tänk om polisen läser det här Då kan du skriva i polishistorier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Sschh! tänk om polisen läser det här Berätta i Polishistorie topicen hur polis jakten var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts