guardian Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jag har problem med mafia extractorn. efter jag har extractat models och maps och efter det lagt in bilen och bild filerna och startar mafia. tittar på bilen. MEN bilen är som vanligt! inga ändringar! inte ens om man startar ett freeride spel så är det rätt bil. det är orginalet. vad ska man gjöra? jag har testat att installera om och extractat om. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag fick till det NU. tack för all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 jag fick till det NU. tack för all hjälp. Åhh..det var så lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 bara ett test :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 bara ett test :-) skriv ngt seriöst "test-inlägg" nästa gång, sen så är det onödigt att dra upp en gammal tråd, skriv vad du gjort idag i vardagssnack eller ngt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 hur gjorde du då ? undrar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Han läste kanske readme-filen till bilmodden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag installerade om spel-helvetet sen extractade jag om gnu filerna i mafia muppXtractor sen funkade det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts