the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 HAr fixat fusk till vc.....kollade bara på en hemsida.....och sim sala bim e det här nu.....kolla alla fusken......Mycket bra fusk....eller hur?? All Button Cheats Enter each of the codes below during gameplay to activate the cheat. -------------------------------------------------- Player Cheats -------------------------------------------------- All Weapons #1 R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up All Weapons #2 R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Left All Weapons #3 R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Down Full Armor R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Full Health R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Commit Suicide Right, L2, Down, R1, Left, Left, R1, L1, L2, L1 Raise Wanted Level R1, R1, Circle, R2, Left, Right, Left, Right, Left, Right Lower Wanted Level R1, R1, Circle, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down Ladies Man (certain women follow you) Circle, X, L1, L1, R2, X, X, Circle, Triangle -------------------------------------------------- Character Skin Cheats -------------------------------------------------- Change Clothes Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right Play As Ricardo Diaz L1, L2, R1, R2, Down, L1, R2, L2 Play As Lance Vance Circle, L2, Left, X, R1, L1, X, L1 Play As Candy Suxxx Circle, R2, Down, R1, Left, Right, R1, L1, X, L2 Play As Ken Rosenberg Right, L1, Up, L2, L1, Right, R1, L1, X, R1 Play As Hilary King R1, Circle, R2, L1, Right, R1, L1, X, R2 Play As Love Fist Guy #1 Down, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, X, X Play As Love Fist Guy #2 R1, L2, R2, L1, Right, R2, Left, X, Square, L1 Play As Phil Cassady Right, R1, Up, R2, L1, Right, R1, L1 ,Right, Circle Play As Sonny Forelli Circle, L1, Circle, L2, Left, X, R1, L1, X, X Play As Mercedes R2, L1, Up, L1, Right, R1, Right, Up, Circle, Triangle -------------------------------------------------- Vehicle Spawning Cheats -------------------------------------------------- Spawn A Rhino Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle Spawn A Bloodring Racer Down, R1, Circle, L2, L2, X, R1, L1, Left, Left Spawn A Bloodring Banger Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 Spawn A Hotring Racer #1 R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1 Spawn A Hotring Racer #2 R2, L1, Circle, Right, L1, R1, Right, Up, Circle, R2 Spawn A Romero's Hearse Down, R2, Down, R1, L2, Left, R1, L1, Left, Right Spawn A Love Fist R2, Up, L2, Left, Left, R1, L1, Circle, Right Spawn A Trashmaster Circle, R1, Circle, R1, Left, Left, R1, L1, Circle, Right Spawn A Sabre Turbo Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left Spawn A Caddie Circle, L1, Up, R1, L2, X, R1, L1, Circle, X -------------------------------------------------- Other Vehicle Cheats -------------------------------------------------- Blow Up Cars R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Aggressive Drivers R2, Circle, R1, L2, Left, R1, L1, R2, L2 Pink Cars Circle, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, Right, X Pink Cars Circle, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, Right, Circle Black Cars Circle, L2, Up, R1, Left, X, R1, L1, Left, Circle Dodo Cheat Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 Perfect Handling Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1 -------------------------------------------------- Weather Cheats -------------------------------------------------- Sunny Weather R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Down Cloudy Weather R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Triangle Very Cloudy Weather R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square Stormy Weather R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Circle Foggy Weather R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, X -------------------------------------------------- Miscellaneous Cheats -------------------------------------------------- Speed Up Time Circle, Circle, L1, Square, L1, Square, Square, Square, L1, Triangle, Circle, Triangle Slow Down Time Triangle, Up, Right, Down, Square, R2, R1 Peds Riot Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1 Peds Hate You Down, Up, Up, Up, X, R2, R1, L2, L2 BIG thanks to Fiber_Optikz and Genome_Gxp for testing these. Info submitted by Hellion00 on Wednesday, October 30, 2002 at 20:54:09 Packages / Reward / Reward LocationInfo submitted by 8 Ball on Wednesday, October 30, 2002 at 11:06:38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Kommer ni att fuska direkt när det kommer ut och ni har det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag kommer ju klart INTE fuska... började inte fuska förräns det var HELT stopp på trean.. och då sparade jag också på en annan slot.. koder ska man använda för att ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Förr var jag en redig fuskare men nu har man upptäckt hur mycket roligare det e att klara spel hederligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 F*ck fusk f*ck fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Förr var jag en redig fuskare men nu har man upptäckt hur mycket roligare det e att klara spel hederligt.... Så var det för mig med. När jag var 10 fuskade jag på typ alla spel jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 yakuza: du borde ta bort informationen om hidden packages, helikoptern och sex gratisvapen.. det kan ju anses som spoilers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur gammal är du? 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Förr var jag en redig fuskare men nu har man upptäckt hur mycket roligare det e att klara spel hederligt.... Fast i GTA1 har du varit skeptisk till fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Fast i GTA1 har du varit skeptisk till fusk... Jo...jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Förr var jag en redig fuskare men nu har man upptäckt hur mycket roligare det e att klara spel hederligt.... Me 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Borde inte han som startade denna tråden få ett sånt straff som Hultan snackat om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Borde inte han som startade denna tråden få ett sånt straff som Hultan snackat om??? Jo, igentligen.. Det är en jävla massa spoilers ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 när jag var 9 år så fuskade jag hela tiden och nu är jag 14 och är ingen fuskar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ojdå.... BIGGG SORRY!!! .....sorry för en massa spoliers!!....har tagit bort spoilers som jag upptäcker.....SORRY BIGG MUCH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ojdå.... BIGGG SORRY!!! .....sorry för en massa spoliers!!....har tagit bort spoilers som jag upptäcker.....SORRY BIGG MUCH!!!! Öhh....typ alla fusk anses som spoilers!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 SORRY BIGG MUCH!!!! jag taikar så very good englissh eller hur lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag taikar så very good englissh eller hur lol!!! Hehe upptäckte inte det förrut....det va ju kul....fortsätt skriv på Engelska grabben!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag blir påmind om Bob Marley när jag hör så`n engelska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts