LunCh Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Är det någon som vet en gratis host som e snabb och bra. Den behöver inte stöda php och dom andra scripten. Den måste bara ha FTP upplandning och minst 50 MB utrymme. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Ända jag vet är: Spray men det suger.. Reklam som fan! Finns också Freewebs.com mycket bra med ingen FTP uppladdning... friserverplads.dk Den är bra! Redigerad 8 februari, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hmm... 0catch.com kanske... men jag vet inte om dem stödjer .php! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hmm... 0catch.com kanske... men jag vet inte om dem stödjer .php! Han sa ju att han inte behövde PHP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 www.domaindlx.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Passagen har en. www.passagen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 (redigerad) Skit i om det är relkam. Visst spray har mycket sådant, men också en djävulens massa utrymme man får. Enda problemet som jag har är hur fan man får ut filerna från ftp:n till till nedladdningsbara länkar... nån som vet? geocities är bra... men där vet jag heller inte hur man lägger ut filer, bravenet likaså... att det ska vara så svårt med ftp Redigerad 10 februari, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 GTAsajten uf har jag väntar bara på fakturan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Du ska jag ju få din ftp adress från Spray eller något liknande. Sen behöver du ett ftp program eller så skriver du din ftp adress i adressfältet(där du skriver vilka sidor du ska in på) Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Du ska jag ju få din ftp adress från Spray eller något liknande. Sen behöver du ett ftp program eller så skriver du din ftp adress i adressfältet(där du skriver vilka sidor du ska in på) Lycka till HUr ser manvad det är föradress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Det ska du kunna se på ditt konto.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 typ: ftp.medlem.spray...? Och sedan vilken fil man vill ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts