epix Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Är det någon här som spelar NukeZone? NukeZone är ett textbaserat internetspel då du kontrollerar en militärprovins. Du kan bygga över 40 olika enheter. Landenheter, vattenenheter, luftenheter, missiler, satelliter. Du kan gå med i klaner och kriga eller folk som bara samlar Networth. Networth är värdet av din provins och det ökar när du bygger ut ditt land med enheter eller byggnader. Den kan även höjas om du anfaller en annan provins men oftast sjunker den eftersom vissa enheter kan förgöras under kriget. Jag rekommenderar att många av er börjar spela NukeZone. [NukeZone] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 spelade för 1år sedan, nu har det kommit massa reklam och shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 började spela för lite mer än en vecka sen... vad har ni i networth har ni? jag har $266 664 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jag hade 1.7miljoner, med det vart inge kul, men slutade helt plötligt.. vet inte varför, funderade på gold member också, men jag vart det inte, det var tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jag hade 4.7miljoner innan jag slutade spela... det var väll ungefär ett år sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag hade min networth uppe i 2 mille förut. Slutade spela sen började jag igen, ligger på ungefär 70.000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 k.. vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts