Ceone Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag ska skaffa Xbox och Xbox live och spelen CS och rainbow six.har ni några bra förslag om vad för spel man kan köpa? jag gilllar skjutar spel (första person) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Halo är väldigt kul på xbox live... Köp ett paket med Xbox konsollen och en handkontroll, Xbox live (2 månaders prövdtid), 2 spel (Halo och midtown madness 3) för 1690kr på elgiganten ELGIGANTEN om du sedan chippa din xbox gå in på DVDIRECT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 hade tänkt o köpa det på EB games för samma pris men inget Xbox live (faktisk smartare o göra det) om man köper xbox live själv så får man 1år gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Halo är väldigt kul på xbox live... Köp ett paket med Xbox konsollen och en handkontroll, Xbox live (2 månaders prövdtid), 2 spel (Halo och midtown madness 3) för 1690kr på elgiganten ELGIGANTEN om du sedan chippa din xbox gå in på DVDIRECT! köpte det paketet å det sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 köpte det paketet å det sög.. Alla säger att Halo är det bästa spelet som har kommit till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 jag tycker att halo är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Min favorit e lätt Amped, finns inget roligare. Ska köpa Amped 2 sen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Går halo på xbox live?? Halo 2 vet jag men ettan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Går halo på xbox live?? Halo 2 vet jag men ettan?? Nej, men med XbConnect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts