epix Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 När jag ska "försöka" defragmentera min hårddisk så står det: Diskdefragmenteraren har upptäckt att CHKDSK har schemalagts för att köras på följande volym: (C:). Kör CHKDSK Jag testade att gå in på kör och skriva in CHKDSK /f ( Se bild ) Jag skrev "J" och sen tryckte jag på Enter. Då stängdes den ner. Kan någon hjälpa mig med det här? Jag behöver defragmentera hårddisken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 hmm, inte någon expert men...du startar väll defragmentering via den här datorn - högerklicka på C: - egenskaper - och verktyg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 starta om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Testa: Start>Program>Tillbehör>Systemverktyg>Diskdefragmenteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts