GtA FrEaK Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Har det varit möjligt att modda vc till ps2? Men om ingen har testat så ska jag vara den första som testar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Har det varit möjligt att modda vc till ps2? Men om ingen har testat så ska jag vara den första som testar hade det varit möjligt, så hade ju garanterat många gjort det, men nu är det inte på det viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Det går ju men det är ju ett väldigt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Har det varit möjligt att modda vc till ps2? Men om ingen har testat så ska jag vara den första som testar Dum fråga.. Hur många spel installerar man på ett PS2? 0.. Finns det HDD till PS2? Nej.. Slutsats: Hur fan ska du kunna modda det? Det går inte.. Om inte.. bud på att testa detta nästan.. (chippa ditt PS2.. Fixa in bilar i gta3.img, bränn ut det och testa om det funkar..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 allt är gjort jag bara väntar på min data att bli klar jag köpte igå en 160 gb hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Dum fråga.. Hur många spel installerar man på ett PS2? 0.. Finns det HDD till PS2? Nej.. Slutsats: Hur fan ska du kunna modda det? Det går inte.. Om inte.. bud på att testa detta nästan.. (chippa ditt PS2.. Fixa in bilar i gta3.img, bränn ut det och testa om det funkar..) Hårdisk kommer till Playstation 2 40gb så man kommer kunna modda i GTA sa sägs det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Hårdisk kommer till Playstation 2 40gb så man kommer kunna modda i GTA sa sägs det i alla fall Du kan ju inte modda nått bara för att du har en HDD.. Du kan ju inte ända något i en skiva om det inte är en CD-RW isf.. Och det är inte org PS2 skivor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Du kan ju inte modda nått bara för att du har en HDD.. Du kan ju inte ända något i en skiva om det inte är en CD-RW isf.. Och det är inte org PS2 skivor.. läs här om du inte tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Det finns en skiva till PS2 som kallas "Cheats Unlimted". Som namnet berättar så är det en skiva full med fusk som inte finns i orginalspelet. Men det finns även vissa grejer man faktist kan kalla mods! T.ex "Disco City", "Learnrs Drivers Days". Och så har jag hört att det går att modda om man har chipp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 jag har chip och dvd rw och allt för att testa detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 (redigerad) läs här om du inte tror mig Men lol Läs vad han skrev, Du kan ju inte modda nått bara för att du har en HDD.. Redigerad 9 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 10 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Hej jag ska börja så fort jag har lagat datan med dvd-brännare men jag behöver samla gta svenska mods jag behöver alla sorts svenska mods som har kommit ut! jag behöver front cover ingen dvd cover bara till vanlig låda och jag behöver back side to box och cd cover det är det så om det funkar med gta sweden på ps2 så ska jag sätta screenies ok? hjälp mig snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Är det verkligen så svårt att bara sätta ut punkt och komma där det behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag tror inte att PS2 VC har samma uppbyggnad på skivan och det ligger nog inte i mappar som det gör på PC verisionen.. Men men.. vill du slösa en dvd skiva så ja visst.. För cd-rw funkar nog inte.. bör nog vara dvd tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 10 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag tror inte att PS2 VC har samma uppbyggnad på skivan och det ligger nog inte i mappar som det gör på PC verisionen.. Men men.. vill du slösa en dvd skiva så ja visst.. För cd-rw funkar nog inte.. bör nog vara dvd tror jag.. jag menar att jag har dvd-brännare och jag har till och med gått in i skivan och sett massa mappar och den dagen hade jag ingen dvd brännare men nu har jag och dvd-rw och allt som behövs vill nån hjälpa att -göra cd cover -(göra front cover vanliga så att de kan sitta i en vanlig fodral) -(göra back cover vanliga så att de kan sitta i en vanlig fodral) -samla svenska mods i detta topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Du behöver inga covers för du får inte sälja nått eller något sånt.. Sen så behöver du ingen topic för att samla svenska mods.. Ta bara några mods och bränn in på en dvd o testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Jag tänkte inte sälja men jag ville ha själv cd cover på detta och trodde att nån kunde hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Be nån göra en snygg bild i PS så kan jag fixa dem till rätt storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts