Weener Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hjälp,jag och massa polare har ordnat ett LAN som vi ska ha på måndag till tisdag,kommer typ 10 pers,och så många har vi typ inte vart nån gång :"> Ja men iallafall,så min bästa polare,nu har hans dator kraschat och han är ju ledsen nu så vad kan det vara för fel? Jsute fan problmet det är : När man startar datorn så startas windows men efter typ 10 sekunder så hänger det sig,och det blir så hela tiden när man startar den,ibland hänger den sig till och med där det är vit text och svart bakgrund Vad kan det vara för fel? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 humm.. kolla om hårddisken/arna sitter i ordentligt.. min brukar cpa sig så ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 i värsta fall kan han få formatera om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Om man formaterar om,försvinner allt då? Exakt allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 testa att start i felsäkert läge och ominstallera grafikdrivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Kan väl inte va virus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 hade han mycket hemladdat från kazaa och sådana program så kan det va därför...de tar nämligen hem mycket skit så jag använder inte de för att de är skit program som tar hem skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ta ut disketten ur A:\ ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ta ut disketten ur A:\ ( ) då startas ju inte windows ens ju:P han sa ju att 10 sek efter att windows haade starats hängde det sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Det är lungt nu,han formaterade två gånger ( ) så det försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts