Plaisir Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Jag håller just på att bygga upp ett litet X-BOX forum och skulle behöva hjälp. De som vill får gärna ta och gå in där och skriva lite kortfattat vad ni tycker och vad ni tycker saknas. Länk finns nedan. Senare i år räknar jag med att vara färdig med en X-Box sida också men detta kan dock ta lite tid eftersom jag inte hunnit börja än. Redigerad 8 februari, 2004 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Tips: Gör sidan först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Det är lättere så här för mig. Men visst jag håller med om att det skulle vara bättre med en sida först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts