Tigern Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hur ofta spelar du egentligen Vice City? Själv går det uppochner för mig, ibland har man perioder när man spelar hur mycket som helst, ibland lite mindre... VOTE: "1-3 dagar i veckan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 4-6 dagar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Vote: Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 1 gång var tredje vecka Spelar den när jag ska försöka modda lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 vote: 1-3 ggr i veckan, har haft ett litet uppe håll men nu har jag börjat spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag spelar inte alls...har avinstallerat VC..men när jag hade det så körde jag varje dag...fast frågan var ju inte hur ofta man spelade VC...så Vote: Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag spelade några gånger i veckan förut. Fast nu har jag formaterat och orkar inte installera om det. YES! lyckades formatera NTFS, var mycket lättare en jag trodde. fast det var nog mest att jag inte vågade hålla på med partionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 förr spelade jag varenda dag, nu: aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Spelade varje dag tills jag klarade ut det.. Sen avinstallerade jag det... Sen intstallerade jag det och började modda.. Sen avinstallerade jag det igen.. Sen började jag med saaben och installerade det igen.. och nu så spelar jag typ 1-3 dagar i veckan.. Beroende på vad jag gör med saaben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Spelade varje dag tills jag fick gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Vote: 1 gång var tredje vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 (redigerad) Det var väldigt längesen jag spelade sist *EDIT* stavfel Redigerad 9 februari, 2004 av Vice Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Jag har nyss börjat spela Vice City igen, så... VOTE: Varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 inte så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 (redigerad) Köpte Vice City i somras, röjde och körde och mördade och jobbade mig uppåt i gangstervärlden. Körde lite efter och lattjade lite och hämtade package och diverse rampages. Rånade lite här o var men inget överdrivet. Hämtade bilar åt sunshine nonstop. Nånstans där runt i augusti försvann intresset (Jag köpte det när det släpptes till PC, och körde till augusti, tog lite tid att varva men men.. Men nu när jag fick igång mitt VC igen har jag nu varvat det igen, hämtat klart bilar åt sunshine, racar lite..kanske hämtar lite hidden o lite rampages..stadium..Rifle range..lite annat skoj som jag glömt bort ¤EDIT¤ Vote: Varje dag! Redigerad 9 februari, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Vote: Aldrig jag har inte vice city längre ja sålde ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Borde väl stå " nångong i månaden/veckan/dagen" Om man spelar 2 grr i månaden då? Själv har jag inte Vice City installerat på datorn, går inte spela nåt spel =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 hmm... Vad konstigt att det är hela 9 ( ) stycken som aldrig spelar Vice City men som ändå håller till på ett GTA-forum... Ajja, nu får jag ta och spela lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 VOTE: 1 gång per halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coca Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 1-3 gånger i veckan är tillräckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts