Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) Vice City Live Quiz! Vecka 1 Ja, nu hör väl på namnet vad det handlar om Varje lördag klockan 16.00-19.00 (om inget annat uppges) så kommer det under två timmar finnas möjlighet att delta i detta quiz, just nu är det inte så avancerat men jag hoppas på att utveckla det senare. Det är alltid första posten som ändras inför varje omgångs frågor. Alla svar mailas till vcquiz@3dd3sign.com och ämnet ska vara Vice Live Quiz och sedan veckonummret. Om ni av någon anledning inte kan maila så får ni även pm:a, fast då är risken att min inkorg blir full och erat pm inte kommer fram, så maila helst! Annars är denna tråd till för att diskutera VLQ, förbättringar som kan göras m.m. Men inga frågor om frågorna som ska svaras på. Varje rätt svar på en fråga ger ett (1) poäng! I första posten kommer all info finnas och det är den som jag uppdaterar hela tiden med: * Senaste omgångens resultat. * Tabell med alla deltagande. * När nästa omgång kommer. * Veckans nummer. * m.m. Är det nått ni frågar över så fråga på! Nästa omgång: Okänt Redigerad 14 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Okej... så frågorna kommer klockan 15:00 idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Okej... så frågorna kommer klockan 15:00 idag eller? jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jamen, vad är det för vecka nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jamen, vad är det för vecka nu då? det står ju där uppe alltså vecka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 det står ju där uppe alltså vecka 1 jaså, jag trodde att du menade vilken vecka IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nu har tävlingen startat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 De finns ju ingen bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 upload: http://thecopy.mine.nu/upload.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 De finns ju ingen bild nu finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Är det INGEN som deltagit? Annasr är det mitt mail programm som mupapr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Ha gärna lite mer variation på frågorna, nästan alla var ju av karaktären "vad står det" eller "vad heter det". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Ha gärna lite mer variation på frågorna, nästan alla var ju av karaktären "vad står det" eller "vad heter det". jo, jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 hittar inte bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 hittar inte bilden jag hade bara glömt att editera bort texten, tävlingen var igår btw, var det ingen som deltog?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag testar att köra samma frågor igen ngn gång inom en snar framtid, hoppas någon deltar då. btw, jag tar nog bort några, så att det inte är så många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag testar att köra samma frågor igen ngn gång inom en snar framtid, hoppas någon deltar då. btw, jag tar nog bort några, så att det inte är så många Jag deltar! No doubt about it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Me Too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 (redigerad) Tiden bestämd, kl.16 på lördag Ny mailadress också att maila in svaren på: vcquiz@3dd3sign.com Redigerad 11 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts