matte Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 stoffe å arvid kanske kan för dom e shyssta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Tack för det, men jag kan inte, jag har till PS2 Men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matte Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 ok...d va synd för jag kan inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Arvid kan nog iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matte Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 ok...men va e han??...d e en fördel att han e inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 hum... han stack nysss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Sorry, jag har inte börjat modda GTA3 än så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hedagarden vet nog. Finns det ingen istallations guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har aldrig lagt in några bilar från gta3.net...men de bilar jag har lagt in från andra ställen var selfinstallers...Annars kan du väl använda IMGtool och ersätta med de filer du laddat ner...Jag har dock fått det problemet att nära man ska installera dem att texturerna cpar sig, så gör en backup först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 stoffe å arvid kanske kan för dom e shyssta... Skulle dom kunna bara för dom är schyssta?..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Skulle dom kunna bara för dom är schyssta?..hehe Ja det verkar lite knepigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 (redigerad) Ja det verkar lite knepigt. Hmm...Ja du GTA3 Freak verkar rätt schysst vet du hur man gör en Pizza med händerna bakbundna(Säg Labusola)....OBS. det ska va en perfekt pizza!!! Redigerad 3 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts