the_C@t Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) Ingen som har lust att göra en 240 till Vice City? Som liknar denna typ! Redigerad 7 februari, 2004 av the_C@t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Många har försökt, många har misslyckats, många vet inte hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ingen som har lust att göra en 240 till Vice City? Som liknar denna typ! Ge mig blueprints så ska jag gladligen göra en 240.. Fattar du väl själv att man bara inte kan göra en bil på måfå.. Måste ju ha nått att börja på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Snälla... varför ska man göra såna rishögar när man kan göra XC90- eller S60R-modeller...! Som sagt, dem som vill göra senare Volvo-modeller, kontakta då mig... jag har blueprints! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Snälla... varför ska man göra såna rishögar när man kan göra XC90- eller S60R-modeller...! Passar bättre in om man ska ha dom till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_C@t Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Ge mig blueprints så ska jag gladligen göra en 240.. Fattar du väl själv att man bara inte kan göra en bil på måfå.. Måste ju ha nått att börja på.. Nej, det fattar jag inte själv, jag kan inte sådant här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Om nån svarar på mitt forum så ska jag se vad jag kan göra!!! Ge mig lite ritningar & sånt först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts