the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hurra! Man li ju hackad hela tiden = 0 i respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hurra! Man li ju hackad hela tiden = 0 i respekt jag har 122 i respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Nick: thecopy Level 4 Geek ID: # 6374 IP: 192.168.***.*** Erfarenhet: 24 Grupp: - Teknik: 5 Rank: übern00b Programmering: 6 Jolt: 2 / 20 Respekt: 4 Redigerad 8 februari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 29. Pratade du med proon så akta dig, han bits... heter du Scraw på GW också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ja. the-copy, säg till om du behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Är de gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Vill nån gå med i min grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jag har hotmail och det står att dom har lite svårt med att skicka till hotmail och det står att man ska prata med en Admin på #geekwars jag fattar inte vad # har med saken att göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jag har hotmail och det står att dom har lite svårt med att skicka till hotmail och det står att man ska prata med en Admin på #geekwars jag fattar inte vad # har med saken att göra!? Det är en irc-kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Det är en irc-kanal Okej hur kommer man dit då?! Kan man ha Mirc?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts